Alla inlägg under augusti 2013

Av Antonia Odenhage - 5 augusti 2013 15:53

Hej!
Fan va lycklig jag var igår. Haha. Vänner musik och hyffsat varmt. Perfekt sommarkväll. Skrattade från morgon till kväll. En riktigt lyckad dag.
Nu ska jag käka med mina fina.
Puss

Av Antonia Odenhage - 5 augusti 2013 15:10

Hej
Jag är död
Hejdå

Av Antonia Odenhage - 5 augusti 2013 00:25

Åh det är jag som är panda da panda
Nu vart det kallt nere i vatikanstaten
Jag vattnar denna blomman med min moder juice haha, från moder natur.


Av Antonia Odenhage - 4 augusti 2013 03:15

Walla!

Asså jag hatar sömnproblem. Har man sömnproblem kan man inte bryta sömnrytmen en enda dag, då faller man tillbaka igen.. Puh.. Jag som äntligen kunde somna innan 12 iaf varje dag! Men nene, nu är jag glad om jag somnar innan 4 haha. Men det kommer jag lösa så småningom. Under sommarlovet påverkar det ju inte min vardag så värst. Men senare när jag börjar skolan ( OM TVÅ VECKOR KNAPT PUST) så måste jag få tillbaka min rytm!

Ska försöka sova nu iaf, även om mina ögon är lika pigga och alerta som en nedtjackad pundar hora som sitter inne på starbacks mitt på dagen och smygskjuter in lite i sin redan nästintil söndriga ven och känner sej som lucy in the sky. Typ så. 

Between The Trees – A Time For Yohe

When You Can't Sleep At Night by Of Mice And Men

Between The Trees – She Is...

The Way She Feels by Between The Trees

Kör ett försök till dessa låtar!


Godnatt lovers.


   

Av Antonia Odenhage - 4 augusti 2013 03:04

Hej!


Ugh satt nyss och kolla igenom gamla bilder! Fan smärtsamt att se hur dålig jag var haha. Speciellt bilder jag specifikt kom ihåg bara '' omg va jag är bra gud vääärsta bra fokusen osv'' som jag idag hade raderat i ett ögonblick haha. Så varje gång jag känner mej so m en  ur usel  amatör fotograf tom. så kollar jag igenom gammla bilder och mår lite bättre haha. 


den första är nått år gammal. Och den grät jag nästan när jag tog haha. Var så stolt Och nu sitter jag bara och tänker vafan spara jag denna bilden för ? haha helt i ofukus. Men kul att se att man utvecklas liiite iaf.  

  

 Iallafall definitift bättre på ljus, fokus, inställningar och dylikt nu. Är verkligen inte duktig ännu haha men är på väg iallafall. Tycker det är kul att titta tillbaka på foton och teckningar och se hur mycket man utvecklas. Då inser man att man inte riiiktigt är så dålig som man trodda haha.




Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards