Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av Antonia Odenhage - 2 augusti 2013 19:56

''Det kommer funka, måste funka
Nånstans där finns vår plats
Det kommer funka, måste funka
Nånstans där finns vår plats''


-Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet <3

 

Av Antonia Odenhage - 2 augusti 2013 10:52

Hej!

Såg nyss på : http://urplay.se/Produkter/172073-UR-Samtiden-Emerich-Roth-vagen-ut-Fragestund . Ugh så hemskt. mår så dåligt när jag läser eller tittar osv på sånt här. Men Historia är något vi aldrig får glömma. Speciellt detta. Det är ju det alla nynazister vill! Att vi alla ska blunda och gå vidare som ingenting har hänt. Och det ät motsatsen av det man ska göra, man får aldrig glömma sånt här, och aldrig blunda för det som är mitt framför ögonen på dej. Oavsett hur hemskt det är. Så hade det vart hemskare att låtsas som igenting. Att vara åskådare. Samma med mobbning och all sån skit. Det är inge mobbarna eller de mobbade som är det största problemet. Det är åskådarna.

''Även om det var längesen, så får vi ALDRIG glömma, så att det sker igen''

Nu har jag vart politiker nog för en sommarlovsmorgon haha. Nu ska jag släpa mej själv in till stan och klippa mej.. Puh..
Wish me luck

Puss

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards