Alla inlägg under juni 2013

Av Antonia Odenhage - 27 juni 2013 16:29

                                                               

Av Antonia Odenhage - 27 juni 2013 02:04

Wow det var mer bilder än vad jag trodde.. Puh. Orkar ej mer nu tar resten imorgon.

Godnatt babes



Av Antonia Odenhage - 27 juni 2013 00:15

Hej!


Omg jag sitter vid datorn och bloggar!? Kan ni tänka er? Haha.

Okej ska berätta lite om vad som hänt de senaste dagarna,

I söndags ( tror jag haha) var jag på bohus fästning med mor, och sedan fikade vi, gör mysigt.

Sen åkte jag mor och far o iza haha till Hönö och Öckerö. Vi solade, åt picknik, och jag tog massa kort haha.

Igår sov johanna hos mej, först träffa vi alex och emil, sedan drog vi hem o kolla serier haha. 

Och idag åkte vi till Shiny Days i Angered och solade, sen drog jag till BUP.

Imorgon har jag absolut inga planer, inte fredag heller, men på Lördag ska jag till Liseberg med massa folk.

Gosgos. 


Ska göra ett nytt inlägg nu med massa bilder, så var beredd

på en bildbomb från dom senaste veckorna haha.


Puss darlings! 

Av Antonia Odenhage - 25 juni 2013 18:58

Hej!

Helt ärligt jag suger. Sitter fan inte vid datorn nåning, är typ tio avsnitt efter i alla mina serier, ni fattar nog inte hur mycket det är. Hahahah ser fan på 16 st. Och det är inte de att jag är så upptagen o gör massa roligt haha jag orkar bara inte. Så jävla lat, no jk.
Ska ringa johanna nu o höra om vi ska hitta på något.

Puss

Av Antonia Odenhage - 25 juni 2013 14:50

Hej!

Är på färjan hem just nu från Hönö!
Var här med la familia, eller ah mami och papi iaf. Solade, doppa fötterna ( nej jag har fortfande inte badat haha) o ätit picknik. 20+ o vara vid havet o äta jordgubbar och strawberry milkshake loka är inte fel.
Påtal om den lokan så borde jag helt ärligt bli sponsrad av dom, hr fått typ alla lärare på skolan att dricka dom, och tvingat killen som jobbar i en kiosk där jag bor att köpa in haha , besatt ja, försöker få alla att älska den så att dom inte slutar sälja dom! Buh

Lägger ut mer bilder sen
Puss

[Bild]

Av Antonia Odenhage - 24 juni 2013 12:37

Hej!

Ligger i sängen o gosar med börnen. Gosigosi. Ska snart börja fixa mej och fixa iordning kameran osv så ska jag o mor min dra till nån fästning och fota lite!

Skriver sen,
Puss

Av Antonia Odenhage - 21 juni 2013 10:32

hej gullefjun!

Duscha precis och ska snart möta upp johanna och turken så ska vi dra med min familia till marstrand, blir nod gosigt, nu ska jag fixa mej,

I'll keep u posted!

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards