Alla inlägg under oktober 2011

Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 21:33

men nu är det som det är och det är inte som jag vill
men bara du e lycklig  ska jag inte säga till
för mina känslor för dig nu de är inte lika riktiga
för bara du mår bra är jag glad, det är det viktiga
jag hoppades på oss  men det blev inte så
men en enda sak måste jag få dig att förstå
att allt  som jag sa till dig det var så äkta
och ingenting på jorden få det att ändras
kanske är jag dum som tror jag duger för dig
men ärlighet varar längst du  är det finaste som hänt mig

Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 21:15

fittaanusrövhålnegerjävelbögslemmäckelhoraslynasla
mpasnobbfanskap

osvosv o sånna posetiva saker .

hähähäähhäähhhäääähhää

:D:D:D:D


Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 21:11

Like the clouds you
Drift me away, far away

And like the sun you
Brighten my day, you brighten my day

yeah, you're so beautiful, sooo damn beautiful..

Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 19:05

''Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer
Längtar efter något som kan rädda mig
När vi låtsas på riktigt från hjärtat och drömmen
Kan vi vakna med tiden och sansas i sömnen
För vi lever alla med känslan att falla
Och vid tomhetens botten står vi på toppen''

Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 18:55

Helgen har vart awesome,

var typ med Emmy o fia o adde o tobbe osv osv typ hela tiden ;d

ddeeeeeetttt äääärrrrrrrrr naaaaaaaaaajjjjjjjjjjjjjjsssssssssssssss

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala
lalalalalalalalalalalalala

o det är typ halloween idag, och jag har utegångsäckelförbud, för att jag

 kom en fkn halvtimma försent,

det är ju inte lite FML ..

typ..


Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 18:28

                                     

Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2011 15:55


<-- awesome jaooowww, osv osv


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards