Alla inlägg under mars 2013

Av Antonia Odenhage - 31 mars 2013 22:58




Hahaha så sant,

nu ska jag se på Crazy stupid love eller vad fan den heter,

och sen drömma massa om alla mina män, gosgosgosgos


Av Antonia Odenhage - 31 mars 2013 22:57

 

 

 

Av Antonia Odenhage - 31 mars 2013 19:23

 

GLAD PÅSK FÖRESSTEN MATTAFAKAS


 

Av Antonia Odenhage - 31 mars 2013 19:16


Denna sexiga mattafakan har jag beställt och ska ha på skolavslutningen!

Den är iofs svart men  sen när är jag är mainstream jävel ? Nä precis.

Så medans alla är vita o man knappt kan se skillnad på fanskapen, 

Så kommer jag där typ på g till begravning.

HAHA nä men , den är feting awesome.

Punkt och slut.

Ja ni får lov 

vara avis


      här får du en kaka som tröst.
 

Av Antonia Odenhage - 31 mars 2013 19:01

Otroligt bra tips av en otroligt awesome person ( jag HALLÅÅÅE )


Om du har en polare eller något som hela tiden tar dej för givet, eller hela tiden

förväntar sej att du ska visa att ''du bryr dej'' men inte h*n,

oavsett hur bra vänner man är, och hur mycket DU älskar den,

så måste man släppa dom, för en kompis ska inte förvänta sej saker, dom ska inte bara ta,

dom ska även ge och även dom kämpa. Inte bara du. 

En bra kompis är värd mer än tio st halv bra. Tro mej.

För folk som endast är vän med dej för pengar,fester , resor, eller snackar maaassa skit, och annan skit, dom håller aldrig länge, tillslut blir dom allltid avslöjade, och vem har dom då ? Förutan sitt onda samvete som är med dom resten av livet.

Livet är alldeles för kort för att slösa bort det på folk som inte bryr sej om dej, när det finns så många andra som faktiskt bryr sej om dej. Tänk på det.


Och ni som betyder ni vet mycket väl vilka ni är. Puss på er, ni är guldvärda.


   


Av Antonia Odenhage - 31 mars 2013 18:56

Hej mina tuffa internet kompisar.


Har varit hos min faster med Johanna hela helgen typ.

Vart chillidilli. Och haft en allmänt awesome helg :)

Nu kom jag precis ur duschen, färgade precis håret OMG OMG OMG

Nä.


Mitt liv är så intressant märker jag när jag skriver ner det varje dag...

Typ som hon psyksakerna bah '' vad gör du på dagarna'' 

man bah öööööööööööööööööööööh serier?...


Nu ska jag föna mitt hår o sen ska jag ...guess what ? DAM DAM DAM

serier.


Vilken chock right?


puss mina

kycklingar

  

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards