Alla inlägg under maj 2013

Av Antonia Odenhage - 30 maj 2013 17:51

                               

Av Antonia Odenhage - 26 maj 2013 09:32

Hej mamasitaaa ,

vad händish på tonis bloggish ?

Skoja 

ERKÖN toni e snyggish idagish?

kaya medish ha detsh

Av Antonia Odenhage - 25 maj 2013 20:33

Hej gubbar och gummor!


Igår var jag ute med massa det var ok, sen idag var jag på hammarkullsfestivalen (hanniballfestivalen**) 

med några stycken, var awzum med massa snygga mamacitas och boooys,

sen tog jag som ni kanske såg en jävla massa bilder på Turken och Johanna,

Fast idioterna blir ju aldrig nöjda,  o väder människorna har sagt fel hela fucking veckan, varje dag bah det ska regna med moln o 10 grader högst typ, man bah ah okej tar värsta feta tröjan och jeans, SÅ BLIR DET FUCKING 20+ O SOL MAN BAH ÅÅÅÅ DÖ.  Fast egent, kan man ju inte klaga haha,

nu ska jag o johanna se på film


puss


                   

Av Antonia Odenhage - 25 maj 2013 19:57

                                     

Av Antonia Odenhage - 25 maj 2013 17:37

                           

Av Antonia Odenhage - 24 maj 2013 23:43

hej kära och vulgära toni blogg , skulle bara säga att de två starkaste sjärnorna lyser inte för turk o toni bara för mig , 

Och sen skulle jag vilja säga att ALLA ÄR SÅ JÄVLA BITTRA så man vet knappast vart man ska ta vägen .

och sen skulle jag vilja säga att hela denna dagen har sugit TONIS FETA OCH STORA KUK SOM BARA HÄNGER DÄR IVÄGEN 

och sen skulle jag vilja säga att NATHA HAR HERPES och hoon ska veta om hon smittar mig genom att andas i samma luft som mig så kmr hon dööööööööö.

ME LIKE GRUMPY CAT 

och sen har vi ju detdär med den vanliga simpliga bitterheten igen 

du som läser är bittter

du som kollar på himlen e bitter

toni är bitter

turk är bitter

kaya är bitter 

allt är bitter

min mamma med 


HA DET / grumpy caaaaaaaaaaaaaaaaat

Av Antonia Odenhage - 20 maj 2013 19:48

AHMARGARD SKA UTROTA HELA PLANETEN

min hat lista börjar bli allt för lång nu asså, på riktigt,

har blockat 14 st på fb nu, och det är bara folk jag liksom

haaaaaaaatar, tänk då om alla jag ogilla skulle va där..

hm... hahahah, men bättre så än

massa falska råttor

som vänner.


lite såhär känner jag mej just nu

 

Av Antonia Odenhage - 19 maj 2013 19:14


 Och nu ska jag öva Spanska och redigera vidare på bilderna! Puss

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards