Alla inlägg den 15 augusti 2013

-

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2013 16:59

Summering av sommaren 2013.


Hade mina stunder av tvivel haha. Tyckte detta lovet sög i början. För alla var fett otagg för det kändes inte som vi hade sommarlov, kändes bara som massa söndagar på repeat haha.  Men sen när vi insåg att det faktiskt var sommar så blev det förjävla kul ! Sure, fick inte mitt kära grebbestad,knarren,lysekil,gbgkalaset. Men det finns ju alltid nästa år. 

.

När jag och johanna var på skara sommarland, och bada och titta in mahibis hela dagen. Även fast vädret vart lite halvdant hade vi as kul!

.

När jag och johanna sov hos turken,  var fan gladare än någonsin. Hade vart sur/ledsen/förvirrad ännu en gång och var lite depp, men dom fick mej ( plus liiiite alkohol kanske) på så sjukt bra humör! Och det blev en av dom bästa dagarna på sommarlovet. Hade bara sååå kul.

.

När vi var i min park. Och jag mot alla mina principer pissade mitt i parken typ. Pinsamaste någonsin. 

Och isabelle och jag vek oss av skratt. Och när vi var i parken andra gången. Sån skön stämning, min park.

Älskar det, då är det sommar! Bara musik, skönt folk, peach melba, sommarkväll. ÅH UNDERBARASTE!

.

Alla sena utekvällar jag bara suttit ute med goa människor och bara skrattat och bara vart.

.

Alla dagar vid sjön. Haft så jävla kul,

.

Alla öar jag åkt ut på, och fotat som ett as. Och solat,solat,solat.  och blivit brun för en gångs skull! 

.

Hammarkullenfestivalen. 

.

Liseberg, trots regnet, och lite väntande för min del med tanke på att jag åker typ en grej haha, så var det sinnesjukt kul. 

.

Fiestas. Speciellt moffilitos burfdajpartajj, mådde sjukt bra. Och hade sjuuukt kul. Somnade tom. leendes haha.

.

Vart vid havet vääldigt mycket denna sommaren. Tillskillnad från alla andra sommrar haha!

.

Min johanna och susans myskväll hos johanna. Bara typical tjejkväll som var hur gosi mysig som helst. Mina guldklimpar som förgyller mina dagar. 

.

Insåg att jag blivit vääääldigt mycket bättre på att fota haha.

.

Ätit donken. Och pizza, kanske liite för mycket haha. 

.

SOV HOS JOHANNA första gången, efter sex jävla års vänskap. Psyko är hon och vägrar låta mej sova där haha.

.

Varit på många slott/fästningar och fotat massor!

.

Umgåtts förjävla mycket med min familj. Och insett lite föör mycket vilka som är äkta och inte. Lite jobbigt sånt men men, plus insett att jag själv inte är riktigt så svag som jag trodde. Har blivit jävligt mycket starkare det senaste året. Och det känns jäävligt bra! 

.

Men framförallt, bara varit. Och bara mått jävligt bra haha. Och skrattat och bara njutit av sommaren. 

 

       

 

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2013 13:44

Fyfan. Ska ALDRIG gå med på nått sånt här igen. Usch. Har ont överallt haha ): jävla backar asså, tre stycken var serriöst 90 grader haha. Helt sjuka. Plus berg o lera. MEN JA VA KUL VI HADE KÄRA LÄRARE! Sen var vi där vid sjön o käka i en timma sen tog vi tåget (????!!) hem.. För det kunde dom inte nämnt innan att man kunde ta eller ? -.- ugh. Sjukt ovärt.
Men hade några roliga stunder med mina pärlor.
Men du vet jålååå

Nu ska jag duscha av mej allt äckelpäckel o soooova.
Puss
( make sure att du tittar in min polack snok ordentligt. Sjukt söt mjao katt är jag )

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards