Alla inlägg under augusti 2014

Av Antonia Odenhage - 30 augusti 2014 23:07

  

Nicky Jam - Travesuras

 

OMI - Cheerleader 

  

Av Antonia Odenhage - 30 augusti 2014 22:57

Hola busfröisar!

 

När jag väl fått tillbaka min rauter hemma så åker jag hem till min sestra som inte har trådlöst internet. Way too go antonia. Verkligen. Men bloggar från hennes dator atm så funkar. 


Har åkt på en förkylning. Bara låg o väntade på det. Har sämsta imunförsvaret, direkt när det blir höst så ba BAAAAM as förkyld och ont i halsen. Varje jävla år haha. Asså ''sommaren'' är inte ens officielt över ännu och jag saknar den redan. Rätt illa..

Men hela helgen har jag iaf varit hos min sestra! Vi har myst till film och sen idag åkte vi in till stan och käkade och shoppade. Fick med mej en tröja, vantar och hårfärg. Nöjd,nöjd. 

Nu ska jag sova och imorgon ska jag hem och sova hos johanan min älskling ( en helg är waaay too long tid borta från den bruttan). 


Kyssar!

 

  

Av Antonia Odenhage - 28 augusti 2014 18:39


Vad jag gör?
Kommer till niclas (för wifi)
Tar snaps
Äter
Dricket pk
Tar egopix
Typ det

Av Antonia Odenhage - 27 augusti 2014 16:05

       

Av Antonia Odenhage - 27 augusti 2014 14:46

Hajsan gott folk!


Jag är idag trött som, jag vet inte vad. Känner redan för att gå i fucking ide asså.

Kallt som satan i gatan ute, är förkyld, trött, ja you name it. Bitter också självklart får vi inte glömma. 


lyssnaMax Schneider feat. Sam Tsui – So Sick


Panda Da Panda – Lia packade


Panda Da Panda – Taggatråd


Nicki Minaj – Pills N Potions


DC Grimsta – När vi går


Job 2 do – Do-Ther-Tum (Doo Doo Doo)


Riktiga sommarplågor i mina öron. Tröttnar aldrig haha.

Och panda, min man blir ju bara bättre ju mer man lyssnar. 

Underbar.


Nu ska jag duscha, och sen lägga mej tror jag haha. 

 

Puss


   

Av Antonia Odenhage - 27 augusti 2014 14:40

 

http://screamers.bloggplatsen.se/

 

Wow trodde ej det fanns bittrare människor än mej, men damn denna personen tar fan priset haha. Otroligt störd person som iprincip gör narr av alla som mår psykiskt dåligt. För gör man det är man tydligen en uppmärksamhets hora osv osv.  Och tydligen kan man komma över saker så som anorexia osv för det är endast uppmärksamhet. Alltså sånna här människor gör ju mej galen. Hur dum får man bli. 

Puh...

 

Här får ni en bild på ett sött djur så att ni inte går och

blir lika jävliga och eländiga som den patetiska jäveln ovan.

 

Av Antonia Odenhage - 27 augusti 2014 14:32

       

Av Antonia Odenhage - 26 augusti 2014 17:06


Min rauter är söndet därför bloggar jag inte.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards