Alla inlägg under augusti 2014

Av Antonia Odenhage - 23 augusti 2014 10:59


Typ en tiondel av min klass.
Gosig bild. Jag och amanda fick sitta och böja oss ned under hela bilderna o vi sa ''we're short, but dangerous(stav).'' Oh saassyy

Och jag o min grupp vann en fototävling igår, fick en bio biljett.
Inte illa pinkat på andra dagen!



Av Antonia Odenhage - 21 augusti 2014 23:01

Hey

Var första gymnasiedagen idag. Var faktiskt inte nervös till en början, gick ju iofs med johanna, elin och vilma. Men när de börja räkna upp namn osv blev jag jätte nervör haha. Men allt gick bra och fanns riktigt många sköna i min klass (vi är 40 st). Och allt verkar as kul och spännande tbh. Är rätt taggad inför imorgon!

Efter skolan drog jag hem med johanna, och käkade. Sen drog jag till niclas med elin och hängde.
Vart gos!

Puss

[Bild]

Av Antonia Odenhage - 20 augusti 2014 23:40

Hola.

Ligger här i sängen och lyssnar på astrid lindgren ljudböcker som den mogna 16 åringen jag är som börjar ettan imoron...
Måste erkänna att jag önska det var lågstadiet ettan och inte gymnasie ettan... Puh...

Menmen
Natti på er, puss


Av Antonia Odenhage - 20 augusti 2014 11:46


Aw mah gad.
Är så sjukt trött.
Och klockan är fucking tolv snart.
Ska upp ca 6-7 imorgon. duckfuck fuckduck.

Nu ska jag offfff till remarologen och förhoppningsvis få fixat mina 80 åriga leder.

Kyss

Av Antonia Odenhage - 18 augusti 2014 03:18


Såg precis klart prison break. För andra gången. Lipade lika mycket nu som gången innan det. Nog en av mina favorit serier. Man tröttnade aldrig enda in till slutet. Rätt grymt.

Nu måste jag fan somna o vända på dygnet... Tre dagar kvar till helvetet aka gymnasiet börjar. Yay.

Iza

Av Antonia Odenhage - 17 augusti 2014 14:12


Av Antonia Odenhage - 16 augusti 2014 14:43


Fast istället för en månad är det fem fucking dagar. Assååh jag pallar äntääh!

Av Antonia Odenhage - 16 augusti 2014 14:29

Oke,

Vakna nyss. Träningsvärk och baksmälla från sisådär helvetet. Nejmen ja. Såg Nause igår? Asså sjukaste, har inte dansat så sen, typ någonsin. Hade sjukt kul. Som sagt har denna sommaren vart underbar. Skulle inte ändra en sekund av den.

Käkade nyss fattiga riddare och nu ska jag upp och träffa izza, sen of til min syster.

Puss ha det bra!

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards