Alla inlägg under augusti 2014

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2014 17:24


-It's never enough for you baby.
Don't want to play your game anymore. No matter what you say
I'm all out of love for you, baby
And now that I've tried everything
I'll numb the pain,
'Til I am made of stone-

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2014 16:07


''Dom hära ärren på min kropp är kanske läskiga för dej
Men det är det vackraste jag har på mig
Jag tänker inte ge dig ursäkter för att jag håller käften
Jag ber om förlåtelse till mig själv

Är helt enkelt ego
Att förvänta sig att du ska fatta varför jag beter mig såhär
Jag har inbillat mig
Att det finns någon som gör det
Du kommer aldrig kunna valla mig''

Taggatråd
Panda da panda
Aka min man

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2014 14:57

Hallu!

Vaknade alldelles för tidigt idag och åkte med min babe och mami till optikern för att boka mer linser osv. Sen drog vi hem och käkade mannagröt och lyssnade på panda. Gottisgottis. Nu ska jag duscha sen ska vi in till staden och bärsa till nause! Kommer bli fett.

Kyssen

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2014 01:36

Hej!

Äntligen kan jag och johanna checka av att vi har sett FUCKING PANDA DA PANDA. Vi gick med niklas och kenny. Asså min gud. Hans låtar är perfekta. Hjälper en när man är på botten och samtidigt när man är på toppen och mår som bäst. Plus så är han så äckligt jävla snygg. När han tog av sej tröjan och hällde vatten över sej höll vi på att dö lite där på plats.

Suger att jag ej fick några bra bilder men dessa får duga.

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2014 01:31

''Horisonten nu har dem sålt den,

snart växer här betooonnng

ivägen för vår soluppgång!

Jag fäller en tår du fäller ett träd,

jag faller på knä snälla inte just här!''

Wow

Av Antonia Odenhage - 14 augusti 2014 17:57


Detta sommarlovet har nog ta mej fan varit perfekt.
Träffat och lärt känna massor av nya människor, gjort mej av med gamla som bara tynger ned. Skrattat, festat, dansat, skrikit, gråtit, kramats, pussats, vart på knarrholmen, london, bältespännarparken, liseberg, massa öar, stockholm, nossebro, göteborgskalaset. Fyfan va kul jag har haft.

Av Antonia Odenhage - 14 augusti 2014 16:50

Haaaj

Var på göteborgs kalaset igår med johanna mah babe, linn, elin, vilma, alex, william, niklas, thorbjörn.

Vi såg daniel adams rey, och fucking hoffmaestro. Så jävla grymt. Även om det pissregnade var det värt det. Alla stod och delade paraply med främlingar haha störtskönt. Förutan att jag är 160 och inte ser ett piss typ hahaha. Idag är det panda da panda och jag och min älskling kunde inte vara mer excited!

Sista bilden är från hoffmaestros ig, han tog den igår och där nååågonstans i crowden är jag, promise. Så tekniskt sätt har jag tagit en selfie med han. Ja.


Puss

V

Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2014 17:35

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards