Alla inlägg under januari 2013

Av Antonia Odenhage - 28 januari 2013 20:31

WALLA


Var som sagt på Asking igår, Det var sååå otroligt jävla värt.

Dock på första förbandet ( BTM ) så hoppa killen på keyboardet rätt in i mej o knäa mej i ansiktet, vilket gjorde fitt ont, så kom det en vakt o bara '' är du ok ? '' o gav mej massa vatten o shitt,sen han bah vänta lite tjejen, så kom han tillbaka med killen på keyboardet, o han typ '' OH I'm sooo sorry I heard I accidently kicked u in the heaD?! I'm so soooryy '' oså krama han mej <333333333333

Så det var värt det, haha.

Sen kom mina älsklingar in o jag var lyckligast på jorden! Så fucking awesome är dom! 

Synd bara att dom inte  släpper nya skivor så ofta ;/


Dock är denna ny ( PEKAR NERÅT  haha) och den är jäävligt awesome, kolla in



BTM var förövrigt jävligt bra oxå! Har aldrig riktigt gillat dom, men efter man har sett nån liv brukar man oftast gilla dom mer!

+ Dom är riktigt jävla snygga, '

 

 

han i mitten var det som sparka mej......

tur för han att han var snygg..



Jag menar, älskade Asking innan, men nu... haha omg.. Danny Worsnop är så fucking het!


       


Vill redan tillbaka, känndes nästan som en dröm!

Bästa ( halvt om halvt då :P ) dagen på länge, 

förutan sparken ( halvt om halvt den oxå haha) och att jag missa två bussar påvägen dit...





.

Av Antonia Odenhage - 28 januari 2013 20:30

 

Av Antonia Odenhage - 26 januari 2013 15:45

OHMYDAG

kom på värsta perf djuret nyss

En fluffgos panda, som är typ en halv meter lång, 

med svarta fluffgosiga vingar, och bruna stooora bambi ögon,

och AS FLUFFGOS, o som bäääar som ett litet får.

ÅÅÅÅÅÅÅHHHH GE MEEEEEEEEEEJ

;***************


Av Antonia Odenhage - 26 januari 2013 15:42

  


OHMY GAADD

SHOOT THE FUCKING DUCK


  





Av Antonia Odenhage - 26 januari 2013 15:17

AKI – När solen går ner


min snea/favorit låt just nu.

~

Boom boom, knas bre, skott på husfasaden
Ungarna kör fullt ut, de trampar på pedalen
Det går vroom vroom, knas len, ännu en begraven
Slummen den är sjuk, den smittar mig och gör mig galen
Eyo vakna, varning, upplopp i staden
Folket kokar över, tänder eld på riksdagen
Och massa vapen snurrar runt bland barnen
Och droger och våld har blivit en del av vardagen


Ey, jag kan inte sova nåt mer
Allting går upp för mig när solen går ner
Kan inte drömma mig bort
Jag ser problem under mitt ögonlock

Jag kan inte sova nåt mer
Allting går upp för mig när solen går ner
Kan inte drömma mig bort

Jag kan inte sluta ropa
Stänger ögonen och ser som svarta molnen hopas
Undrar varför vägen ska vara fylld utav gropar
Vi växer upp med känslan av att ha förlorat
Ser du vart det rotas



Av Antonia Odenhage - 26 januari 2013 15:06

 

             

-

Av Antonia Odenhage - 26 januari 2013 15:03

Hallo folket, 

messar från min mors sega dator pga min inte ens startat nu </3 ska fiixa den imorgon..

Har btw fått mina linser nu, o är jätte kär <3


Igår sov jag hos min turk med johanna, hade fett mysigt och såg på pretty little liars o åt pizza o snacka skit.

love u guys <3


nu ska jag lägga upp massa bilder, dock lägger jag upp alla från nyår o allt sen när min kaya är tillbaka,

ojskibojski 

jepsipepsi


Puss

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Skapa flashcards