Alla inlägg under april 2014

Av Antonia Odenhage - 27 april 2014 13:55

Hey!

Igår var nog bästa dagen på lääänge! Har träningsvärk i magen av allt skrattande.

Mötte först emil,nilsson och TB ,och gick ned till Jenjen. Sen fick vi sitta i 1/h för att hon sminkade sig... Puh. Så fick vi massa piggillinis (det var 20+ i solen) för att inte tyna bort typ haha. Men var as najs för fick solat lite. Sen drog vi till stan och käka på en as gos kines resturang, sen chilla vi i solen och köpte donuts. Efter det drog vi alla till TB med william,matte,ponti, eken,niklas. Och grillade! Sedan tittade vi på film och bara chillz dillzz. Sen gick jag hem och var med izza en stund.

=perfekt dag BORTSETT från att jag gick barfota i nya skinnboots, vilket resulterade i ooooootrolig smärta hahah.

Av Antonia Odenhage - 24 april 2014 19:16

Hola babes!


Käkar pistagenötter, ostbågar och chillz dillz och ska snart sätta på The following. 

Vädret är underbart och har vart lika så de senaste dagarna, tummen upp till det!

Fan vad jag har saknat sommaren, mina leder bara känns bättre o bättre ju varmare det blir haha så jävla obeskrivligt skönt. Finns fan nästan bara positiva saker angående sommaren, bortsett från alla kryp och så då. ( bara måste vara lite negativ haha kände mej för positiv o jobbig). 


Hola då!



Av Antonia Odenhage - 23 april 2014 17:31

                       

Av Antonia Odenhage - 23 april 2014 17:27

   

Av Antonia Odenhage - 23 april 2014 17:25

Erasure – A Little Respect


The Kooks – Seaside


Nicki Minaj – Right By My Side


Clean Bandit – Rather Be (feat. Jess Glynne)


City of Lions – Here Is Love


Christina Perri – butterfly


Mina favvisar just nu.

Seaside med The Kooks 

är typ den skönaste sommar

låten som finns tror jag. 

Super duper bra är den.

 


wii

Av Antonia Odenhage - 23 april 2014 16:58

       

Av Antonia Odenhage - 18 april 2014 13:30

Puh

Somnade sex, halv sju imorse... Är död... Känner mej helt svimfärdig typ haha fy... Har somnat fyra-fem varje dag nu i en vecka. Fuck. Hade precis fått in sömn i mitt liv så bah nej.

Glad påsk mina små gullefjun!
Much love

Av Antonia Odenhage - 18 april 2014 05:07


Oh my fucking god

Har inte fått sova ännu
TACK VARE EN JÄVLA FÅGEL SOM SITTER PÅ MIN GRANNES TAK. Ja snälla fula håriga fitta sätt dej utanför årets adhd barns fönster och sjung din fula äckliga sånggrej snälla gör det. Påkommande ljud är ju min speciallitet.

Jag svär hade jag haft en pistol nu hade jag skjutit av dens äckliga jävla huvud och slängt den i min grannes soptunna. Jag hatar den. Den fucking sjunger inte ens fint. Fucking meningslöst att den ens existerar jävla äckel fågel. Ful är den också som pricken över I't.

Skjut mej eller den, eller både. i don't give a fuck bara jag får fucking sömn.
Helvete. Hatar fåglar.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards