Alla inlägg under september 2014

Av Antonia Odenhage - 28 september 2014 21:13

va

Av Antonia Odenhage - 27 september 2014 14:04

Hola!


Igår slutade vi typ 11? Så drog jag och Johanna hem till mej och lagade mat till mina föräldrar, sen kollade vi film, åt ostbågar, kakor, och vindruvor. Sen kom pappa o bah ska vi köpa pizza? haha. Är typ fortfarande proppmätt..

Jag och johanna somnade helt ärligt halv tio igår kväll?...

Och vaknade 8-9? Haha vi är som ett gammalt par...


Vaknade och Johanna drog precis ( typ tre timmar sen men ja haha) till liseberg och jag sitter och tittar på Zoella... Ovanligt. Neaa.


Nu ska jag duscha och göra tacos. 


Puss


     

Av Antonia Odenhage - 26 september 2014 07:29

You change your mind
Like a girl changes clothes 
Yeah you PMS
Like a bitch, I would know

you're hot then you're cold
You're yes then you're no
You're in then you're out
You're up then you're down

You're wrong when it's right
It's black and it's white
We fight, we break up
We kiss, we make up



Av Antonia Odenhage - 25 september 2014 19:21

Hallou gottfolk!

 

Jag var ju så otroligt smart att jag råkade ta bort illustrater på min mac häromdagen... Så lämnade in den på It och trodde att de skulle kunna ladda ned det igen bara typ haha men var tvungen att lämna in den över natten och ominstallera hela skiten så allt på den är borta :( som tur är var det inte så värst mycket men var ändå lite läxor och bilder osv så det suger.

Men nu är min baby back.

Sitter och lyssnar på musik och beställer julklappar.

Yeah. I september måndad. Haha.

 

   

 

Av Antonia Odenhage - 19 september 2014 16:27

Hola peepz!


Är så djävulskt äckligt hungrig.

Inte ätit sen typ 8 imorse...

Och det är mycket för mej för är fet ok.


Inatt sov jag hos johanna, var as gos,

vi såg på PH, rökte vattenpipa, snackade skit, och gosade. 

Nu ska vi äta ostbågar och pizza och gråta över vår såkallade fredag.


Kyss!


     


Av Antonia Odenhage - 16 september 2014 10:40


 

Min älskade broder kom hem igår från Cypern (tror jag)

Och har förlovat sej med sin underbara flickvän (äntligen)

Dem hade köpt två jättefina linnen till mej, sötisarna.


Farligt att ha en mac på lektionerna, vem fan kan hålla sej till det man egentligen ska göra då!?

Efter skolan ska iaf jag och Guppin till Buttricks ( stavning)  och köpa tuttar till Richards fest på fredag.

IIIHH snart jul, har redan börjat skriva min julklapps lista och min födelsedags lista.. man ba bitch calm the fuck down. Har iofs redan planerat min begravning, mina ofödda barns namn, min lägenhet och jobb. Så en julklappslista var iofs inte så jävla illa...

Okej ska sluta skriva nu innan ni låser in mej på psyket typ.

Inte för att ni skulle kunna göra det ifrån där du är vart du än är men ändå.

Varför inte liksom


OMG hejdå

officielt


   

Av Antonia Odenhage - 16 september 2014 10:34

Böcker tycker jag är som när man springer du vet.

Om man spurtar i början ( kastas in i handlningen) så går det oftast bara utför, man orkar inte hålla takten enda til slutet. Men joggar man hela vägen och sen spurtar mot slutet vinner man oftast. 


Vi människor är egentligen, grund och botten, bara ''rädda'' att det ska hända för saker som redan har hänt oss. 


Jag vet inte om jag vill bli brun hårig med ljusa slingor eller ha kvar det jag har nu.


Undra hur många som har dött under tiden jag har skrivit detta inlägget.


Jag gillar tangentbordet på den här datorn. 


Kan man äta akvariefiskar? Och om så är fallet, smakar det som vanliga fiskar?



Random tankar under media lektionen.


Av Antonia Odenhage - 14 september 2014 23:52

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< September 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Skapa flashcards