Alla inlägg under maj 2011

Av Antonia Odenhage - 31 maj 2011 15:03

hahaha

min broder är skön ibland asså,,

han kom in i mitt rum helt random o bah '' fan va det luktar kuk här inne då!'' o sen tog han mina chips o gick ut igen o.O

lalalala

Av Antonia Odenhage - 30 maj 2011 20:16

lalala

helgen var awesome.


hihi


fast nu är jag galet sjuk.

har typ feber o allt o.O

nöööt awzzååm.



Av Antonia Odenhage - 28 maj 2011 02:38

Hellojsan!


Jag o fia kom precis in,

vi var med riikkyy,DIIIDDDE , john,  jonas, o fanny liiteeee ...

HIHI

det var AWESOME! D;

vi typ . skulle röka vattenpipa.

men vi hitta ingen såndär ask sak eller nått xP,

 så gjorde typ häxdryck ist,

och gick ut.

otyp sånt awesome .

hhähäähähäh

hejdå

 

 


Av Antonia Odenhage - 25 maj 2011 19:01

lala


hejsan.

fiia drog nyss. xp

HAHA

vi var ( eller aah.. jag xd ) var för tjocka för att dra till björsared, såå. Vi stanna hemma,

o jag typ ladda ner låtar t mp4N o fiia bah sooov xd

HAHA

så ah.. vi gjorde inte så mycket kan man säga.

lålz


hähäähäähäää

var på teater sak idag med skolgrejset.

dom sa att våran klass var den sämsta klassen dom någonsin har sett .. xd

HAHAHAHAHAH

inte vårat fel att den sög.

._.


 

snaaart helg (Y

viilkeeet betyder att det snaaart är sommarlov om typ snaaart en veck! (Y

T u m m e n U p p

D:



Av Antonia Odenhage - 24 maj 2011 22:57

tro mej, jag skulle ge dej allting du pekar på, om jag bara kunde det.



Av Antonia Odenhage - 24 maj 2011 22:49

lala

jag har gal1 tråkigt.

lala

saknarhonomhehe

alla bombar mej på facebook o skriver att jag är kort.

kul :D

fast ne.

haha


åååååååhhhhhhhh

jag är pigg (Y

HAHAHHAHAHAHAHAHA

pig..

AHHAHAHAHAH


dålig natthumor uppskattas alltid (Y :D


Av Antonia Odenhage - 24 maj 2011 22:44


lyssnar serriöst sönder den.

lala




Av Antonia Odenhage - 24 maj 2011 22:31

Fia är undebart vacker , bara så att alla vet

lalala

xd


Har gammla msn på min liiillaa laptop <3 kärlek till det asså!


ååååååååååååååååååååååååååhhhhhh.

hähäähähähähähäh

fuck

xd


lalala


ah..

typ.

blö

xd

jag vet inte xd



byta samtalsämne ftw! (Y


lålz

ååhh han e så fkn fin.

kan fan inte vara sur på honom.

det jobbigaste är att han vet det.

hehehehe

blö


varjesekundjaginteärnärahonomkännsdetsom

omdetarflerårsedanviträffadessomomhanärmindrogochjaghansmissbrukare


lalalalalala


ooo läääs inte min blogg xd,

skriver ändå bara typ allt jag tänker på.

ingen läser ändå

förutan fia, för hon är besatt av mej..

hehe.


lål

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards