Alla inlägg under oktober 2013

Av Antonia Odenhage - 30 oktober 2013 18:48

Hola hermosa chica

Ugh är helt död.
Har vart i ullared heeela dagen.
Är verkligen inte taggad för londonshopping just nu asså haha.
10lax basådär, sjukt!

Nu ska jag sova vidare haha
Kyss

[Bild]

Av Antonia Odenhage - 29 oktober 2013 17:48

Hola 'manos

Sitter här o chillzdillz i väntan på den otroligt snabba gavin. Har haft årets jävla hjärtklappningar hela dagen också, skit jobbigt. Känns som man håller på o få en hjärtattack stup i kvarta hahah. Anyways nu ska jag fortsätta chillzdillz i min ensamhet

Btw ''stormen'' var en besvikelse. Förväntade mej nått ''the day after tomorrow'' shit här men nänä gör mej besviken bara väder män.


Kyss

Av Antonia Odenhage - 28 oktober 2013 12:54

Jag pluggar på ett loooov. Jag borde såååå ha ett A vid det här laget. Wish me luck
Kyss

Av Antonia Odenhage - 27 oktober 2013 13:50

''Hey there Delilah
Don't you worry about the distance
I'm right there if you get lonely
Give this song another listen
Close your eyes
Listen to my voice, it's my disguise
I'm by your side

Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
Oh it's what you do to me
What you do to me


The world will never ever be the same
And you're to blame''

 


   

Av Antonia Odenhage - 23 oktober 2013 10:57

Hola

Duktig som jag är bangade jag skolan idag. Way too goooo 'mana.
Nä men har årets magkatarr och migrän. Så min psykhorläkarewhatever sa åt mej att jag måste lugna ner mej blabla o då tänkte jag att det inte var sån bra ide o stressa över gymnasium nu när nationella inte ens har varit ännu liksom. Liiiite onödigt. Så ska göra musik uppsats, öva in en engelska läxa, läsa fem kapitel i svenska boken, och göra no kompleteringar för ett A. Haha #hardlife


Kyss

Av Antonia Odenhage - 22 oktober 2013 16:00

Hola

Var först i stan på statsvandring och statyvandring (whyyy crule world!?) sen bio ( i två h som dessutom var en halvtimma fördröjd) seen bup.

Är såååhäääär trött just nu. Ändå ska jag ut och träffa gavin för jag är snäll. Haha.

Kyss

Av Antonia Odenhage - 19 oktober 2013 00:33

                       

-

Av Antonia Odenhage - 19 oktober 2013 00:32

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7
8 9 10
11
12 13
14 15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards