Alla inlägg under mars 2012

Av Antonia Odenhage - 27 mars 2012 00:26

 

Av Antonia Odenhage - 26 mars 2012 22:42

tur att man har pojkvän med bra musiksmak i allafall! (y


'' Livet leker. Och jag svävar på rosa moln.. ''

Av Antonia Odenhage - 15 mars 2012 23:30


standard. fredag imorn. woop woop.

eller inte. hahaha, typ sova dagen lång.. TAGGAA RÅÅ

och träffa älskling osv. feting najs ändå osv :D

  Nadia Ali – Rapture - Avicii New Generation Radio Edit 


The night I laid my eyes on you
felt everything around me move
Got nervous when you looked my way
But you knew all the words to say

Then your love slowly moved right in
All this time oh my love where you been

Mi amore don't you know
My love I want you so
Sugar you make my soul complete
Rapture tastes so sweet

I'm mesmerized in every way
You keep me in a state of daze
You're kisses make my skin feel weak
I'm always melting in your heat

Then I soar like a bird in the wind
Oh I glide as I'm flying through heaven

Av Antonia Odenhage - 15 mars 2012 23:21




åh nej.

två gay texter på raken. ILLA.

aja. ajj miss joo iaf bestis.. :( <3

kom hem nu typ, känns fett tomt utan dej bruuur.

och jag saknar dina efterbelivna skämt som är så torra så dom blir roliga.

sola riktigt jävla mycket åt mej nu bitch. och skynda hem, älskar dej , DVD ;dd

du är underbar på alla sätt o vis. och sånt positivt.

kyss o smek , kom o lek ? ;§ <3


me lav jo anina leven.

possposs

och fanny. och johanna.

fett mö

osv.

hahaha

 ah

HEJDO



 

Av Antonia Odenhage - 15 mars 2012 23:11



brb gaaaaaaaaaaay text

(fia anina fanny osv. mobba mej inte. jag kan va gay när jag vill.. okeeeeey)



rasmus hasse gustafsson.

du är underbar på alla sätt & vis. Älskar dej så otroligt jävla mycket, snart är det två månader, men det känns fan som en evighet, och det ska det bli med.

Du är mitt allt, helt sjuk, saknar dej även om vi träffades för bara nån timma sen. Varje sekund utan dej känns som en evighet. Du får alltid mina dagar att bli helt awesome, bara genom att le.

Ditt leende lyser verkligen upp min värld.

Som min egna lilla sol.

Skulle kunna skriva flera kilometer långa texter om hur jag känner för dej, för känner så jävla mycket obeskrivliga känslor för dej, men du är verkligen perfekt för mej, och jag blir verkligen bara mer o mer kär för varje dag som går.

puss på din fina min min prins.


Av Antonia Odenhage - 12 mars 2012 17:30


kvarteret skatan <333


Av Antonia Odenhage - 12 mars 2012 17:24

   


hahaha sött osv.

 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards