Alla inlägg under augusti 2015

Hej

Av Antonia Odenhage - 31 augusti 2015 06:44

Hola

Idag är sista officiela sommardagen. Rätt sjukt ändå. Passande har jag precis börjat bli sjuk. Men är faktiskt astaggad över hösten.

Av Antonia Odenhage - 29 augusti 2015 18:07

         

Av Antonia Odenhage - 29 augusti 2015 13:32

Insparkningen på röda sten var igår. Var kul, spårade, förväntat. Drog hem. Typ så.
Ha de

Av Antonia Odenhage - 23 augusti 2015 01:32

Av Antonia Odenhage - 17 augusti 2015 20:12


I söndags såg vi Zara Larsson, Loreen, Danny, Molly, Albin, Madcon, Dinah nah, osv. Favoriten var obvs Zara och Madcon. Men allt som allt favoriten av alla som varit under veckan var nog Promoe, VicVem eller  Timbuktu.

 

 Så var ännu en vecka avklarad av göteborgskalaset aka kulturkalaset, kommer alltid envisas med det förstnämnda så länge jag lever. 


Var jävligt kul som vanligt, med gött folk och go musik. Denna veckan har varit perfekt. Okej lite sämre artister i år ( saknade panda da panda ) men ändå bra för att vara en hel vecka med gratis konserter från morgon till natt. Mina svullna fötter är la ett tecken på hur kul vi hade antar jag.

 

Men är alltid så hemskt när gbgkalaset tar slut, för då vet man att det är slutet på sommaren. Det är liksom en bitchslap uppvaknelse. Om exakt en vecka börjar jag skolan. Är smått taggad och smått förstörd. Men äsch vad gör det om hundra år.

Tack o hej för mej. C ya next year, förhoppningsvis panda da panda som huvudnummer, tack på förhand.

Av Antonia Odenhage - 15 augusti 2015 15:00

Drack ett glas vatten, ett glas nyponsoppa. En handfull jordnötter och en banan. Kände mej asnyttig. Dock bröt jag la det genom att äta en nybakad kanelbulle men hey tanken som räknas.
Idag är det vic vem som gäller och brook back mountain(stavning). Med mina gääris. Imorgon gäller rix fm festivalen, där min babe zara kommer. O nästa helg blir det nossebro. Livet leker atm.

Kyss

Gbg

Av Antonia Odenhage - 14 augusti 2015 22:01

Såg stor, allywan, dixon, linda pira, kartellen, promoe. Fan typ alla idag haha. Alla var sjukt bra men promoe var bäst för han är bae.
Nu ska jag sova.

Av Antonia Odenhage - 14 augusti 2015 02:47

Hallu.
Har varit på seinabey shei (stav),timbuktu, och var på utebio(dyke hard, sög, men gillar konceptet).
Har haft en av de roligaste kvällarna på länge. Var hos åke med vilma dennis och gabbe. Åt pizza, badade och bara skratta från början till slut. Men inte fullkomlig trio utan johanna o räven min. Man vet att man har fina vänner när man har ont i magen av allt skratt på slutet av dagen.
Nu när jag vaknar ska jag till havet, och mot kvällen är det konsert som gäller,

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards