Alla inlägg under april 2011

Av Antonia Odenhage - 30 april 2011 02:06

ooo innan jag ska se på lilo & stitch, så måste jag bah visa min

drrööööm bröllops klänning sak :D


   gaah, så gal1 fin o.O

LOL ^^

i'm a geeeeek,

faaast,

ne.


Av Antonia Odenhage - 30 april 2011 01:57

Nu har jag btw fått t-bak min ääälskade kaya <3 ( min dator alltså) från lagnings grejset, så nu funkar mitt sims2 och photoshop igen <3

kärlek till det asså!

Har faktiskt inte kunnat så på lilo o stitch på typ 3 veckor nu </3

Dålig stil av mitt grafikkort att bara lägga av sådär..

men nuuuu har jag ett nytt  :D , så YAAAY på det :D

hähähäh


BRB : lilo och stitch

     

ppuuuss

Av Antonia Odenhage - 30 april 2011 01:50

Hallojsan ^^


Jag är fett trött, bara så ni vet liskom ..

haha ne men blabla .. o sånt xd,

the runaways är AWESOME! Hähä.

o min header är... ah... xd,

för jag var tvungen att göra om den 5 ggr,

 för mitt internet stängdes av 24/7 ._.

  så till slut så slängde jag bah ihop nått o blö.

inte bra..


HAHA, idag, i skolan, var vi på sånt där vatten palats sak grej,

det var fett awesome!

Fast jag hade gått o ''hotat'' hela våran klass typ att jag skulle dränka dom.. o då gick alllllaa, på mej o typ hoppa på min  rygg så jag fick värsta kallsuper o typ drunkna, o typ dog...

hähä


lalalalalala

typ.

xd


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH,

fia är osocial idag..

inte bra.. inte bra

BLOGGA FIA o.O

hähähäh



HEIIDOOOOO

~

Av Antonia Odenhage - 26 april 2011 18:25

a day without you, is like a year without rain.

Av Antonia Odenhage - 26 april 2011 18:17

hähähähä.

det är varmt ute. (Y

och neeej, jag klagar inte som alla andra pussies, som klaga så fkn mycket på att det var så jävla kallt, och nu att det är fööör varmt xd, njuuuut vafan! :O

vintern suuuger, hååårt, sommarn är awesome!

jag vill åka till liseberg..

lalala


ajj lööööv sööömmmeerr :D

hihihihi

hohohoho

hehe

  


Av Antonia Odenhage - 26 april 2011 18:15

 

gaaaaaah, it's sooo fluffy i could die!!! o.O

Av Antonia Odenhage - 25 april 2011 20:35

dddooomm dääärrr ttrrree oorddeen..

lalalalalalalalalalala

fuck it

 


Av Antonia Odenhage - 25 april 2011 20:30

      

lala..bakom 'våra' solglasögon.. lala


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards