Alla inlägg under mars 2011

Av Antonia Odenhage - 31 mars 2011 18:15

Fiia,

http://fia-lisa.bloggplatsen.se/ )

logga in på msn, o blogga kvinna! GAAAH :D

 i miss you bebbe <3

Av Antonia Odenhage - 31 mars 2011 17:45

HEeiisAN

 

lalalalalalal

 

jag ha lååållliiggttt tråkigt O.o,

fast jag får skylla mej själv,

för jag är för tjock för att gå ända ner till

Fanny för att va med hon och Didrik..

men blö o ah.


oooooooooooooooo

ska klippa mej imorrn,

vetteeffan hur o:

men nått blirre iaf.


o på lördag ska jag sova hos

 min älskling FiiiiiiA :D

oo då ska vi antagligen in t Partille o

 hhhhäänngaa meed willlee

 ooo oollliivvahh (y

awesome.

höhö


jag vill ha redbull


ska köpa MASSA redbulls på lördag (Y

Höhö :D



Simon Plint Lind typ:O

|

|

V


 



lalalalalalalalala

HEIIIDOOO


Av Antonia Odenhage - 28 mars 2011 21:52

hei.

Gaaaaaaaaaaaaaah, han e så vacker.

heido.

Av Antonia Odenhage - 28 mars 2011 21:46

Simoné ( simon ) stalkar mej o.O jag menar, kolla

 bara hans bakrund på mobilen liksom :O

 

  


creeppyyyy...

Av Antonia Odenhage - 28 mars 2011 21:34

Heiiiiiiiiiisaaaaaaaannnnnn

~

Jag har busigt tråkigt.

Och alla håller på o drygar sej o skit o.O,

paaallllaaaaaaa.

är sååååhääärrr trött på alla falska o dryga.

blööööööööööööööö

 

lalalalalalalala


Och jag e fedt sugen på redbull..

ovanligt? Ah fast ne.


ajj miss miiinn skelögda giraff..

även om vi träffades för typ 1 timma sen..

hehe.


lalalalala

~




Du är helt awesome, och underbar.


älskar dej bästavän





Av Antonia Odenhage - 27 mars 2011 21:43

Heiisan Sveiisan ,


Idag var jag med min bebbe Fia, hos (simon plint lind @ fb)

Det var feddttt awesome,

Och innan jag åkte dit, var jag i allum o köpte headset grejs (y

bllåååaaa ofc (y

men SJÄLVKLART fucka min mobil sej, och sååå, vi ska lämna in den imorgon på sånt där greejjss, så kommer jag säkert få nån dålig ''B'' telefon .. typ nokia eller  nått..

Not zchlull..


AJA

lalalala

btw: simon är mobbad, och heter egentligen simoné.

och fia e dööm, för hon radera massa bilder...

ajja

lalalala

oj skrev de igen.. aj  skitsamma..

xd


HEIIIDDOOO

<3


Av Antonia Odenhage - 21 mars 2011 21:20

          muuummss..

 

Av Antonia Odenhage - 21 mars 2011 21:14

heeiissan..

Skolan sög idag.

mer än vanligt alltså.

men ahh...

lalalalalalalalala

~

imorgon, ska jag o söt-fanny öva spanska hela dagen, awesome! Fast nee.

och på onsdag ska jag va med min bebbe fia.

( och FIA om du läser detta: så tar jag blodprovgrejset innan skolan ist xd)

lalalalalalalalala

~

hhhhhaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn ääääärrrrr ssssssssssssööööööööööööt.........

men aah..

heido.



Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards