Alla inlägg under augusti 2013

Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2013 21:09

Hej

Min turk o blondin sov här inatt. När vi vaknade stack jag o johanna till optikern o kirra (haha fulaste ordet) nya linser till moi, sen stack vi och sola.. Är röd som en kräfta nu -.- mitt pigment suger! Big time. Så Nu känns det som min hud brinner. Duschade nyss så svalkades av liite haha. Så blåste är jag.
Sen träffade jag izza en stund och sncka o hon käka pizza. Och pizzagubben gjorde ett hjärta på hennes pizza hahahah.

Nu ska jag skissa lite, och deppa vidare över att JAG BÖRJAR SKOLAN OM TVÅ FUCKING DAGAR MÄNNISKOR. Döda mej. Träffa tom min lärare idag vid bussen, hon ba o hoppas du är utvvilad o go nu till skolstarten, jag bah ''eeeh jag har inte ens börjat andas ut än. Är fan mer stressad nu än va jag var i början på lovet. ''Vill fan bara få detta året överstökat så jag kan komma härifrån o inte oroa mej att inte komma in på det jag vill!
Ugh.

Hörs sen eller imorgon. Kyss


Av Antonia Odenhage - 10 augusti 2013 02:26

Hörde kag fest ? Ja det gjorde du. Godnatt fyllo
Puss idiot hora fiff slem panda da panda

Av Antonia Odenhage - 9 augusti 2013 19:09

Toni är så desperat efter att dricka just nu så ni får ursäkta hennes frånvarnde.

Hon ligger i sin säng med en fet joint .

Jag vet inte vart hon tar vägen , om det är in i hennes rövhål eller in i hennes hjärna har jag ingen blekaste aning om . Nått jag vet är att hon bara ligger där o röker hennes jävla hasch den pundishen OCH SÅ DRICKER HON SIN JÄVLA ÄPPLEVIN UTAN ATT BJUDA TYP näää nu går jag innan min pappa kommer o ger henne smisk o skyller på mig MEN VET NI VAD ja älskar henne ävn om hon e tjackis o fet 

Av Antonia Odenhage - 9 augusti 2013 03:54

Döda mej. Pallar inte ha sömnproblem när skolan börjar ):
Dock älskar jag natten, bara tystnaden. Lugnet. Nästan för tyst. Men på ett bra vis.
Men jobbigt att aldrig kunna somna i tid, speciellt sen när jag behöver gå upp vid 6/7 ,...

Sov gott puss

Av Antonia Odenhage - 8 augusti 2013 19:55


Jag har dödskallar på kudden min. Den du.


Jag har en pistol, akta dej


Jag är fan as snygg,
Säg ja annars skjuter jag dej fattaru



Om du inte märkt detta ännu, är jag sjukt jävla utråkad och eländig. Men vi kör ett leende på det ändå

Av Antonia Odenhage - 8 augusti 2013 12:30

Halluuu

Vaknade nyss. Är upprikigt sagt gråtfärdig när jag tittar ut genom fönstret. DET ÄR TYP HÖST REDAN. Regnet öser ner, och alla blommot börjat dö ut. Och det allra viktigaste, värmen börjar försvinna ): ba sådär lagom till gbgkalaset och skolstarten(som om jag ite var deppig utan allt regn inför skolan..) USCH.
Nu ska jag fixa mej och dra och köpa lite saker.

Puss hoppas ni är lika eländiga och ensamna som jag i detta höst väder. Hihi

(Fick btw ett halsband -det översta- av min gammelfarmor, för hon ska flytta till ålderdomshem nu. Och kunde inte ta med något sådant.)

Av Antonia Odenhage - 7 augusti 2013 16:22

Godmorron go midda go kväll

Igår var jag i lerum, hämtade ut ppiller med mamsen och syrstra mi och fikade som små storstads flickor gör.
Sedan träffade jag John.
Och efter jag snackat klart med drygisen så mötte jag upp johanna så drog vi hem till mej och såg på ''This is 40''. Gosgos. Nu ska vi snart steka kattunge tassarna vi kirrade på morgonen, steka dom med lite vitlök och örter blir finnemang, recept återkommer. Lovar.

http://open.spotify.com/track/2ZpxsG2TuignNO528gpBbr

Puss

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards