Alla inlägg under augusti 2013

Av Antonia Odenhage - 27 augusti 2013 13:22

Av Antonia Odenhage - 27 augusti 2013 13:21

Buenas dias 'manos

Är sjuk åta helvete.
Mår pisssss. Knaprar piller värre än pundarna själva. Fyfan. Blir gnällig som ett as också haha mes är jag.
Nu sitter jag och gosar med min lilla fluffboll wihooo! Nu ska jag knapra vidare puss

Haha min gosekatt tröttnade nyss på alla kort så nu sitter han med röven mot mitt ansikte. TRUE LOVE PEOPLE !

Av Antonia Odenhage - 26 augusti 2013 20:35

Hej..

Ugh är sjuk som ett as ): vill bara ligga och bli ompysslad som jag var fem igen haha. Haaatar att vara sjuk. Blir fem på dirren då. Kommer la komma till mami när jag är 40+are med när jag är sjuk haha. Grejen är att när jg blir sjuk, blir jag sjuk på riktigt. Aldrig bara nån vanlig förkylning/feber osv. Typ körtelfeber blindtarminflamation ögoninflamation/öroninflamation magsjuk, u name it. Så jävla irriterande. Nu ska fan jag lägga mej och dricka tee o sen sova. Och hoppas jag mår bättre imorgon...
Ugh. Hoppas ni måt bättre än mej!

Kyss på er sötnosar!



Av Antonia Odenhage - 26 augusti 2013 08:04

Jag ler på utsidan innuti gråter jag
Swagnotes.
Tillbaka till helvetet. JIPPI BOJAAH

Av Antonia Odenhage - 25 augusti 2013 17:18

Hej!!

Kom nyss hem från öckerö. Min kusse fyllde ju år. Och det var tjugofem jävla grader! Puh! Svettades nästintill ihjäl mej! Jävla sverige och dess väder alltså. Fan värre än en kärring i klimateriet. Ändrar sej stup i kvarta.

Btw har gått o blivit gangster. Har dödskalle kuddar. Då vet man liksom. Då vet man att man är ''en av dom coola'' nu vill liksom alla vara som mej? Men det ät inte lätt o vara så cool som jag men ni kan ju alltid försöka babes!

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12 13 14 15
16
17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards