Direktlänk till inlägg 4 juli 2013

HARD WORK WORK WORK

Av Antonia Odenhage - 4 juli 2013 00:41

Hej!


Har inte redigerat ett piss idag, lazy as usual..

Var i älvsborgsfästning med min syster och hennes belgien kompisar o fota osv, sen stack vi till läppstiftet           ( pinsamt nog visste jag inte att man kunde åka upp dit ..... *oäktagöteborgare* ) och jag tror jag var med chockad o intresserad än dom hahaha. Jag är så dålig. 


köpte 6 st bodysplashes idag med, dock SUGER VICTORIAS SECRET HEMSIDA GET PENIS och säljer inte vätskor osv över haven. Så vart tvungen att köpa från ebay, vilket sög, för var ett specialoffer att man fick varje splash för 35 spänn!!!!! och 7 st för 245 ???? MAN BA WTF, men självklart hatar dom os jävla äckel svenson horor och ska inte sälja till oss haha. Men köpte som sagt 6 st på ebay för 300 typ så det var också okidokim dock inte lika billigt men anyways, splashes som splashes.

En till mamma, en till en bitterfitta ;) och en till en till bitterfitta ;)

och resten till mej haha. #awesome #victoriassecret


Imorgon ska jag hämta ut mina linser och hjälpa mor min att hitta present åt min bror, cuz I'm awesome like that. har redan köpt ofc, så kommer min wannabe syster OCH KÖPER EXAKT LIKADANA PRESENTER. idiot..

ännu ett hatiskt inlägg #standard. Men kan inte hjälpa att jag är fucking omringad av dumma idioter. 


Jag är hungrig också.

fan. orkar inte gå ner... 

hard life ...


GODNATT! Skriver senare imorgon! 


Puss


( bilder från bältespännarparken *<3* och idag/igår )

       

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

-

Av Antonia Odenhage - 10 maj 2017 17:52


   

Av Antonia Odenhage - 2 mars 2016 20:48

           

-

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2016 19:39

       

-

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2016 19:33

     

-

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2016 19:31

       

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards