Alla inlägg den 18 juli 2013

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2013 23:51

 Det är sånna bilder som i inlägget under jag kommer sitta och tråna efter om några månader..

 


V

 

Puh ångest redan nu för vintern! Jag mår så sjuuukt mycket bättre på sommaren. Fattar inte hur vädret kan påverka psyket så otroligt mycket! Fett weird. Nu ska jag och Dallas ( min kusinvitamins hund vi passar) gå till sängs. Hahaha usch vad det lät fel. Tänder inte på hundar lovar. 


Godnatt sötnosar !


   

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2013 23:31

                                                               

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2013 19:37

''I wanna be drunk when I wake up. On the right side of the wrong bed. ''

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2013 19:33

Hey broes/hoes

Idag har vart en busy dag, gick upp vid åtta. Drog då till havet, med la familia - min bror. Hitta värsta pefekta stället som låg i lä, alla andra gav oss ytterst hatfulla blickar pga det haha. Runt oss blåste det storm, så istället för att svalka av oss i vattnet behövde vi bara ställa oss upp o få lite blåst på oss så var vi kallare än isbjörnarna i antarktis haha. Men det var mys. Sedan drog vi till min kusin som fyllde sex, och firade han med lite grillning och tårta och självklart presenter, vilket jag självklart glömde att ta kort på ! Ugh. Mamma hittade även kantareller ! Dog av lycka haha.
Korten kommer senare, eller imorgon, är helt slutkörd orkar knappt skriva...
Beslutångest om jag ska sova, (även fast jag vet att jag vaknat vid 4 då!) äta smörstekta kantareller och hönökaka, eller duscha haha, är så sjuuuukt trött alltså.
Aja nu får jag skärpa mej!

Puss sålänge!
(Några bilder från iphonen sålänge)

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards