Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Antonia Odenhage - 2 juli 2013 19:25

Hej damer och herrar

Var ute med johanna turken emil o alex en stund, vart gos, fick även en bh , nagellack och en choklad ansiktsmask av min turkish love, gose!
Och bara för att min systers belgien kompisar bor här i en vecka är jag svin mindfucked, skrev ett mess till mamma på engelska idag utan att tänka, hahah kom på mitt i att jag skrev på engelska, mitt liv är jobbigt, jappjapp

Puss

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Av Antonia Odenhage - 2 juli 2013 12:05

Hej!

Vaknade nyss och redan utråkad haha. Sitter redan och planerar vad jag ska skriva för novel i nationella svenska haha kan verkligen inte slappna av. För mej att slappna av krävs det lov i två år typ, är exakt lika stressad (om inte mer) nu under sommarlovet som innan. Usch vill inte växa upp, för jobbigt ):

Esch, nu ska jag o johanna ta tummen ur röva o göra nått vettigt med våra liv ( jordgubbar med nutella typ ) haha

Puss

(V bild från lisse, för ful på morgonen för en bild haha )


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards