Alla inlägg under juli 2013

Av Antonia Odenhage - 31 juli 2013 23:31

''No I can't take one more step towards you
Cause all that's waiting is regret
Don't you know I'm not your ghost anymore
You lost the love I loved the most

I learned to live half alive
And now you want me one more time... 

And it took so long just to feel alright
Remember how to put back the light in my eyes
I wish I had missed the first time that we kissed
Cause you broke all your promises.''

jar of hearts by Christina Perri

 

Av Antonia Odenhage - 31 juli 2013 02:15

Haaaaaj chaparall

Johanna ringde imorse o ba häng med till borås o shoppa ja ba omg jaaaaaaa shit gurl u're totz amazballz. Köpte massa fin fint. Nu är jag trött och eländig. Åskan o blixten snea ju ur på sitt liv förut. Lät fan som att de bombades utanför mitt stackars fönster haha. Mina djur vart fan livrädda!
Nu ska jag försöka nana. Har fått tillbaka mina sömnproblem också lite såhär lägligt till skolstarten. Thaaaanks moder natur. Fuck you.

Puss



Av Antonia Odenhage - 29 juli 2013 11:07

Hej!

Sori för allt spammande med thw notebook, men den är såååå bra ):
Nu ska jag gå upp och fixa mej.

Oh lyssna på dom här:

http://open.spotify.com/track/5jSg7qVx4Mgwm3w6kQUAKi
?
http://open.spotify.com/track/1jJXixRlgZuqWlYwKM94Dz

Puss


Av Antonia Odenhage - 29 juli 2013 00:33


?I love you. I am who I am because of you. You are every reason, every hope, and every dream I?ve ever had, and no matter what happens to us in the future, everyday we are together is the greatest day of my life. I will always be yours. ?
? Nicholas Sparks, The Notebook


Detta. Är vad jag vill ha. Oövervinnelig kärlek. Där glöden aldrig dör ut.

Av Antonia Odenhage - 29 juli 2013 00:30

Jag hatar bloggplatsen appen. Den suger fan get anus. Den kraschar heeela tiden när jag gör inlägg. Och det tar en evighet att ladda upp bilder! Och videoklipp avbryts bara! Usch nä tack!

Av Antonia Odenhage - 28 juli 2013 02:58

Tjejiskvällis. Med de bästa. Guldklimparna.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards