Alla inlägg den 23 februari 2014

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2014 13:07

Hola

Somnade vid 4 igår haha var uppe och fick värsta snekicken på mitt liv och städade hela mitt rum. De e najjzzzz. Efter jag vakna har jag bara kollat på pilppi långstrump ända till nu haha. Så de ska va änna.

Nu ska jag läsa min svenska läxa och göra min so uppgift. Livet flyter mannen.

Kyss

Obs låten under här är sjukt bra
Lyssna vettja

Av Antonia Odenhage - 23 februari 2014 00:49

Namn: Antonia Margérite Odenhage

Smeknamn: Toni, montana, maggan, tonia

Bor: Göteborg

Född: Nossebro

Bästavänner: Susan Johanna Isabelle bla

Nära vänner: många, dom vet vilka dom är


Favorit:


dryck: loka strawberry icecream, eller cola

film: oh svåraste.

låt: just nu -> Ron Pope – One Grain Of Sand & Ron Pope – Wherever You Go

band: bring me the horizon, asking alexandria och breaking benjamin

affär: hm.. forever 21, new yorker, nelly, carlings

kändis: kaya scodelario, johnny depp, jennifer lawrence, helena bonham carter

plats: lysekil eller london

doft: vanilj, citron, kokos, passion

parfym: vs sexy things noir, vs coconut passion och cancan paris hilton

svenskt band: labyrint

serie: skins, vampire diaries, american horror story, supernatural, new girl, modern family


Pest eller kolera:


Håkan Hellström/ Veronica Maggio

Aa/ bmth

Slipknot/breaking benjamin 

fest/hemmakväll

live/hörlurarna

regn/sol

ensam/med folk

snygg kille/snäll kille

shopping resa/ solsemester

bada/duscha

lockigt hår/rakt hår

katt / hund

mamma gris / pappa gris

london/usa



Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards