Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Antonia Odenhage - 11 februari 2014 08:37


Hola,
Vaknade nyss och tänkte strax pallra mitt feta arsle ner till skolan puuuh.
Är så otroligt trött va, och första jag gör när jag vaknar är att välta ut ett helt vatten glas över min säng. Och var så lat o orkade ej ta det så somnade om .... Jag är en gris okej.

Vi hörs senare.
Kyss

<3

Av Antonia Odenhage - 11 februari 2014 00:41



Jag lovar. Så bra som den sommaren var i vissa stunder slår ingenting. Den var superduper tråkig stundtals, men de saker som skedde under det lovet är oförglömliga. Oavsett om de var stora händelser eller små har jag nog aldrig skrattat så mycket på jag vet inte hur länge, och verkligen vart glad! Var bara super allting! Allt känndes så otroligt bra då! Som sagt, oförglömligt! Ler bara jag ser desssa bilder, bla.


 all skit därefter och innan känns meningslösa när jag ser dessa bilder

minns bara hur sjukt kul jag hade och hur sjukt bra jag mådde stundtals av detta lovet.

Och är sååååhäääääär glad att det var med just dom människorna och inga andra.

Love u all <3

           


Puuh. Mitt hjärta bara fylls av glädje av dessa bilder.


Av Antonia Odenhage - 11 februari 2014 00:23



Hola amigos!

 

Kom hem för en stund sedan, träffade lite friendos och sen när jag kom hem käkade jag och kollade på mclouds daughters.. Känner bara att mitt liv är förjävla intressant alltså... haha skämtåsido så har denna dagen varit stressig och tröttsam. Men började bra! gick upp vid ca 10 och käka frullebrulle och sen drog jag och mamsingen till Nossan (Vara för att vara exakt) och klippte moi och mami. Sen fika vi och knäppte lite fina bilder ( visar nån dag) och mös. Var mysigt o gos men frös åta helvete. 

 

Tycker änna detta underbara (läs: förskräckliga) vädret kan försvinna nu.




 ska upp tidigt imorgon för skola.. Har lov egentligen men vill jobba upp några betyg till A.. Hehehehehehehhe


 HAJDÅ 


''Söta'' gamla bilder, enjoy my fjortis-ness

     

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards