Alla inlägg den 20 februari 2014

Av Antonia Odenhage - 20 februari 2014 18:34


Förstår inte hur A elever klarar det, att sporta, hänga med vänner, festa, och ändå plugga och få A. Stressen fucking äter upp mej hahaha. Och enda folk gör är att klaga på hur osocial jag är och att jag aldig är den som hör av mej. Men vänner och fester kan jag lägga resten av mitt liv på, sista terminen i nian är NU, nationella är NU. Vänner o fester kan vänta, det gör inte skolan och prov. Önskar bara fler kunde förstå det och sluta få det att låta som jag inte bryr mej för att jag är dålig på att höra av mej. Har inget med dom att göra. What so ever.

Skolkar man och skiter i allt på denna bittra fucking planet whinar alla över och flippar att man inte gör nått av sitt liv och att man är oansvarig och carefree. Gör man motsatsen och pluggar hela tiden och är näst in till galen av sömnbrist och lite smått och gott är man elak för att man aldrig har tid för annat och osocial osv.
Jag har aldrig kunnat göra nånting halvdant, anntingen går jag all way eller så skiter jag fullständigt i det. Oh just nu är skolan min prioritering. Mina riktiga vänner borde enligt mej stötta det, och glädjas att jag gör nått bra och mår bättre, istället för att få mej ännu mer stressad.

Fuck vad människor är jobbiga.
Tro mej folks egna psyken räcker gott och väl som press och negativiteter, krävs inte mer.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards