Alla inlägg under januari 2014

Av Antonia Odenhage - 10 januari 2014 17:30

Haha
Bild före o efter min checkup. Hehehe. Heeeeeemskt. Tips : se inte notebook när du har fransförlängning haha! Limmet var helt upplöst o 90% av mina fransar var long gone..
Igga mina oplockade vidriga ögonbryn med hehe.
O va mycket lite foto effekt kan göra.. Första bilden ser mina ögon typ gröna ut :s om man jämnför med den effektlösa andra bilden.

Ser ni de blåa fransarna i 'vingarna'?

Av Antonia Odenhage - 9 januari 2014 16:20

Halo

Var första skoldagen idag.
Är sjukt trött och eländig nu...
Men ska snart börja fixa mej inför gården och ska träffa några polare!
Och lägga mej typ 8 hahah fy...

Kyss

Av Antonia Odenhage - 8 januari 2014 01:59

       

.

Av Antonia Odenhage - 8 januari 2014 01:56

Finaaaaaaaaalllllllly

 

gjorde jag mina fransar! Hihi. Super nöjd. Som vanligt. La dock in några mörkblåa fransar här och där med så de skimmrar blått i ljudet! Rätt awesome faktiskt! Nu måste jag lägga mej för ska upp kl 9 imorgon pga att jag ska göra min bellybuttompiercing och jag dör redan av nojjighet buhuhua...

Blä.. Syns imorgon or whatevs


får läsa mina nya hungergames böcker och se på skönheten o odjuret o hoppas få liite sömn..



 

 

Av Antonia Odenhage - 6 januari 2014 13:34

Hejsan svejsan

Nu är mina nossebroare här mihi!
Wonderbara upplåsbara barbara.
Igår var vi i stan först, o käka på donken, sen gick vi till FRANKS och drack varm choklad med isabelle. Sedan åkte jag matilda o lollo hem oh spela monopol (tills tilda fick cp utbrott och kasta hela spelplanen pga hon är säääämsta fucking förloraren i världen). O den kolla vi på film o mös (aka trängdes ihjäl i min 160 säng) hahaha. Nu ska vi fixa oss, sen laga annanas paj, sedan åka till stan o köpa hårfärg till lollo o färga det o äta pajen. Sen får vi se hur vi gör.

Kyss

Av Antonia Odenhage - 5 januari 2014 13:30

Hola mijos

Puuh nu är mina fransar fula igen ): dom sista dagarna innan återbesök är tortyr... Står åt alla håll, 90% har gått av haha och det är fyra dagar kvar till nästa bokning. O jag börjar skolan om tre haha! Tagga gå som en tjackis som precis vaknat upp med gårdagens smink till skolan... Fy.

Påtal om nått heeeeelt annat så
Idag kommer matilda o lois hit och hälsar på :D mysigt.

Dom stannat tills tisdag, på onsdag ska jag pierca naveln buhuha och torsdag börjar skolan och på kvällen fransbokning. Fredag har jag inga planer so far. Men det är hur veckan ser ut just nu iaf! Men detbrukar ju ändrar i sista sekunden haha!

Kyss

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards