Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Antonia Odenhage - 5 januari 2014 13:30

Hola mijos

Puuh nu är mina fransar fula igen ): dom sista dagarna innan återbesök är tortyr... Står åt alla håll, 90% har gått av haha och det är fyra dagar kvar till nästa bokning. O jag börjar skolan om tre haha! Tagga gå som en tjackis som precis vaknat upp med gårdagens smink till skolan... Fy.

Påtal om nått heeeeelt annat så
Idag kommer matilda o lois hit och hälsar på :D mysigt.

Dom stannat tills tisdag, på onsdag ska jag pierca naveln buhuha och torsdag börjar skolan och på kvällen fransbokning. Fredag har jag inga planer so far. Men det är hur veckan ser ut just nu iaf! Men detbrukar ju ändrar i sista sekunden haha!

Kyss

NAS

Av Antonia Odenhage - 5 januari 2014 01:31


It shocks, so many are killed annually
'Cause of greed, lust, and pure vanity
Stop talkin' and do somethin' about it

Every holiday season, jewelry stores crowded
Kids snatched from their homes, mutilated alive
Husbands separated from wives, keep the Jesus piece to be fly
But back in the day there was a time when they called us shine

Everybody wants heaven but nobody wants dead
Everybody wants diamonds without the bloodshed

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards