Alla inlägg under januari 2014

Av Antonia Odenhage - 24 januari 2014 00:26

Hola

Plugg,semlor,shopping,skola, mer plugg, stress, mindfuck,gården, prov, ännu mer plugg, ännu mer stress.
Summerar min vecka pretty much.
Hähähä nejdå men. På fredag ska jag koppla av o va på tjej middag hos kissemissen! Gos! O fira min syster som blir 26 under dagen (: fett mys!

Hajdå
Har btw en ny favvo outfit jag dör fööör, därav orre pixen

O erkänn mitt hår börjar bli långt nu ! (;

Av Antonia Odenhage - 22 januari 2014 22:11


Äsch den personen finns inte,
Nöjer mej med mina voffsingar sådesåååå.
V

Av Antonia Odenhage - 22 januari 2014 22:09


?Liknar polaroid
Bleknar med tiden
Perfekta blir stunder
Löser upp som panodilen
Du var medicinen
Jag fick utskriven
Receptbelagd
Kanske tog dig för givet
Gissar att vi möttes någon gång på förfester
Över cigaretter
Under köksfläkten
Plötsligt spricka på spegeln i toaletten
Jag var pengarna till taxin
Du var morgonen efter
Fingrarna i halsen
Shocon
Tappade som Beatles, John eller joco
Höll på endorfin o
Trodde det va vi två
Trodde nog på oss till
Part eller pint stop
Du frammanar minnen som en dagbok
Enda till jag framkallar filmen i ett dark room
Mitt provisoriska pass inte bra nog
Och fotoautomaten inte tar kort?

Av Antonia Odenhage - 21 januari 2014 14:15

Hola

Myser lite med mina voffsingsar och försöker plugga lite spanske heheh. Har sjuka läxor o prov. Har engelska, svenska, hem kunskap, spanska, och so. Plus svenska prov, matte prov. De e najzzzzzz. Dom bah ah vi förereder er för nationella my aaaassss.. De tröttat ju för fan bara ut oss till nationella med all den här skiten. Som om nian inte är stressig nog med gymnasium val och de nya betygskraven osv. Fucked up system.

Hola då

Av Antonia Odenhage - 20 januari 2014 18:29

Haha okej var lite för många dark inlägg för en dag.

Så här mina damer och herrar får ni 

JENNIFER LAWRENCE aka världens  ( efter kaya dudes ingen tar hennes plats i mitt hjärta hihi <3) bästa person och skådespelerska. Så fucking awesome


               

                       

    

Av Antonia Odenhage - 20 januari 2014 18:20

''So I, wait for you to call
And I try to act natural
Have you been thinking 'bout her or about me 

And while I wait I put on my perfume, yeah I want it all over you
I gotta mark my territory


I'll never tell, tell on myself but I hope she smells my perfume
I hide it well, hope you can't tell but I hope she smells my perfume''

 

Britney Spears – Perfume

 

Brittan har gjort det igen haha.

Fattar inte varför men får alltid hennes låtar på hjärnan. Frustrerande. Men den här är faktiskt helt ok och med bra text också! Haha och nej Turki och Johanna inte för det ni tror även om texten hade stämt in rätt bra nu haha.

 

Puss

Av Antonia Odenhage - 20 januari 2014 17:15

 

An arrow can be shot only by pulling it backward.

So when life is dragging you back with difficulties, it means that it’s going to launch you into something great.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards