Alla inlägg under april 2013

Av Antonia Odenhage - 18 april 2013 21:59

Hej!


Har äntligen fått tillbaka min käääära kaya!

Dock gick det på 2 tusen, men det var det värt!

Min mor och far åkte till Polen idag också! Så jävla fusk!

Vill också till auswitch, tycker sånt är så sjuuuukt intressant. 

Men ska ju till London om exakt 13 dagar så jag ska inte klaga ;) 

Mamma messa nyss o bah '' Sitter o njuter av ett glas rosé i 24 grader'' man 

bah ooo och jag njuter i pissregnet här i kalla  jä'vla Sverige! Haha nämen typ.

Äntligen kan jag göra mina läxor ordentligt och kolla alla mina efterlängtade serier, 

dock har jag råkat spränga mina högtalare så måste köpa nya... låter förjävligt nu... 

Dom dom var sååå bra.... Aja sånt händer. Nu ska jag och johanna gå och lägga oss.


 



Inte fan förstör piss vädret mitt humör ;*

Myslåt ;  Macklemore & Ryan Lewis – Same Love - feat. Mary Lambert


PUSS! 

Av Antonia Odenhage - 15 april 2013 17:31

                 

Av Antonia Odenhage - 15 april 2013 17:18

Every second's soaked in sadness
Every weekend is a war
And I'm drowning in the déjà vu
We've seen it all before


I don't wanna do this by myself
I don't wanna live like a broken record
I've heard these lines a thousand times
And I've seen it all before

Are we close enough?
There is something I must confide
I think we've lost our touch
There's no sparkle in those eyes

What an awful mess I've made
There's nothing left to save

 
-


Förlåt för allt spammande om dom, men deras nya album är ju bara sååååå bra

Älskar deras lite nyare stil, ååååååååååååååååååååååh <3

Av Antonia Odenhage - 15 april 2013 17:11

        

 

Wolves come out of the woodwork.
Leeches crawl from out of the dirt.
Rats come out of the holes they call home.
I fall apart, 
And the snakes start to sing.


If you can't soar with the eagles, 
Then don't fly with the flock.
Are you still getting high?

 

Av Antonia Odenhage - 13 april 2013 14:51

I know I said I wouldn't fall againg, but this doesn't even feel like fallin'

 

Av Antonia Odenhage - 13 april 2013 14:38

''Är det nånting jag lärt mej i livet är det att aldrig ta nånting för givet.''

 

- Ison och fille 


Av Antonia Odenhage - 13 april 2013 14:15


 Så jävla bra!

Av Antonia Odenhage - 13 april 2013 13:52

Faktaomlillamej

 

* Jag älskar att känna mej älskad och behövd av någon.

* Jag kan inte gå en dag utan musik eller att prata med mina vänner.

* Musik,att fota, familj, serier och vänner är det enda jag behöver för att må bra. 

* Jag lyssnar på allt från Bethoven till Suicide Silence, det enda jag verkligen inte lyssnar på är dansband!

* Jag hatar smygrasister, dom är fan värre än the real deal, dom riktigt rasisterna står iaf för det. Usch.

* Jag är en väldigt negativ och pessimism mot mej själv osv, men när det gäller andra är jag ofta rätt positv... Ibland..

* När man ser mej brukar folk ofta tro att jag är årets bitch,men jag är faktiskt rätt snäll haha..

* När jag säger ''jag finns'' så menar jag det verkligen, hatar att se andra må dåligt. 

* Jag hatar BUP

* Jag hatar att bli sviken, iaf av folk som betyder för MEJ , alla andra kunde jag inte bry mej mindre om.

* Jag kan ibland verka starkare än jag är.

* Jag älskar bring me the horizon och asking alexandria. Mår verkligen bra när jag lyssnar på dom!

* När jag är ledsen är musik och en dusch det enda som får mej på bra humör, kan inte vara med någon om jag är ledsen blir bara 20 gången värre då, plus att jag skämms för att jag visar mej svag. 

* En vacker dag ska jag bli världsfotograf och göra skillnad i världen.

* Jag ska resa runt jorden innan jag dör.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards