Alla inlägg den 4 april 2013

Av Antonia Odenhage - 4 april 2013 18:20

. Hej kompisar .


Har precis fixat mej, har vart jätte duktig idag, vaknade typ 10, sedan gjorde jag massa squats

( Stavas det så ? jag är såå ingen tränings människa) o andra ben övningar,

sen gick jag ut o tvättade våra bilar, ( behöver cash till London )

Och nu fixade jag mej och ska snart dra till gården

för att möta johanna o fanny.

Shululuuuu



tattoinspo

 


gn

Av Antonia Odenhage - 4 april 2013 01:25

         


 

Av Antonia Odenhage - 4 april 2013 01:07

Hej! 


Förlåt för alla ilskna inlägg men är sååå trött på alla falska fittor ( ursäkta min franska)

Som tror att dom är ''störst bäst o vackrast''

(någon som tar åt sej ? Oops sorry just dropped the fuck I was about to give )

När det är det sista dom är. Men måste lära mej o skita i alla sånna, och fokusera på dom som betyder.

Men det är svårt när dom gör allt för att irritera än. Men är sjukt glad för dom vännerna jag har.

Som alltid stöttar mej och hjälper mej att låta bli o döda folk haha.


Nu blev det ännu ett ilsket inlägg hahaha.

Fan är inte bra på det där ''positiva, checka,glada'' 

Får la öva på det med!


På tal om nått glatt o positivt ( börjar öva redan nu!)

Så är jag såååååhääääär taggad till London

och fyra ynka dagar efter jag kommit

hem därifrån är mitt underbara

Bring me the horizon

SÅÅÅ LYCKLIG!


   


Två random'a bilder.


PUSS O GODNATT

Av Antonia Odenhage - 4 april 2013 01:02

                 

Av Antonia Odenhage - 4 april 2013 00:54

Folk är så jävla hemska nu förtiden va!

Dom bryr sej inte vad som än händer bara dom får några likes på sin kommentar eller lite skratt från dom bakom dej,

dom skiter i om nån mår dåligt av saker dom andra säger eller gör bara dom får sina minuter i ''glory''

Så jääävla sjukt,att folk fortarande är mobbare/racister och annat idiotiskt när det är TVÅTUSENTRETTON 

är skrattretande... Man tycker ju änna att folk borde ha lärt sej lite vett vid det här laget,

men idioter kommer alltid finnas, men man tycker ju att dom borde sluta efter hon 13 åriga tjejen som tog livet av sej, men nejnej herregud det var ju ingenting....

GAAAAAAH


Men folk bryr sej verkligen inte, dom gör inte det.

Om man säger vafan tänker ni med? Hur hade ni kännt er om h*n hade tagit livet av sej?

Så får man ett : haha kan ni inte ta ett skämt elleR?

Bara för att du tycker det är roligt betyder det inte att andra tycker det.

Man ska aaaaaldrig göra sej rolig på någon annans bekostnad.

Så jävla dumt som det kan bli.



Fuck mobbare.

Behandla folk så som du vill bli behandlad,

har alltid min mamma sagt,

man kan ju undra hur dom har

blivit uppfostrade

idioter.

-

Av Antonia Odenhage - 4 april 2013 00:49

 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards