Alla inlägg den 12 april 2013

Av Antonia Odenhage - 12 april 2013 20:53

Hej igen!


Förutan att det har vart en skit dag har jag var förövrigt jävligt duktig!

Har gjort kompleteringar till mitt sammhälls prov,

Sedan gjorde jag en frivillig uppsats om Marie Antoinette och Franska revolutionen..

Haha är definitift den ENDA som pluggar såhär på en fredags kväll...

Men kände inte för nått ikväll så lika bra o få det gjort. 


Medans jag pluggar lyssnar jag på

världens bästa musik, som får mej på lite bättre humör iaf.

Bring Me The Horizon – Join The Club

Bring Me The Horizon – Seen It All Before

Bring Me The Horizon – Deathbeds

<3


Av Antonia Odenhage - 12 april 2013 19:37

Hejsan



Har haft en sån sjukt cp dålig dag idag va, en sån där dag då allt går fel o man har bara lust o låsa in sej på sitt rum och ligga och gråta i sängen hela dagen, hahaha. Alla har varit äckliga vaginor idag, känns som man bara tappar mer och mer folk , antagligen jag som gör det , men hur som, så orkar jag inte, har växt ifrån att bråka dag in och ut, hatar någon mej, fine liksom du är inte den enda gumman , kan tom förstå varför haha, men det finns inget jag kan göra åt det, så det är bara o move'a ååånn från sån shiet, AIN'T NOBODY GOT TIME FOR THAT


btw är den skönaste känslan i världen när man ska se sitt X för första gången sen uppbrottet, OCH INTE KÄNNER ETT PISS!

Fast känns samtidigt sjuuukt konstigt.Lite mixade känslor där. Som en författare sa till mej här om dagen, man gör ALLT tillsammans, man berättar ALLT, man delar ALLT , man blir sååå mycket mer än bara pojk och flickvän, man blir bästavänner, älskare, allt. och den känslan är så goo, men all skit efter, asså det är såååå inte värt det haha, men anyway inte det jag skulle komma till, det jag skulle komma till är att man har delat allt detta, och sen då ? Även om man inte känner ett piss för personen, blir det fortfarande en slags avänjning, som en slags drog.. Rätt konstigt det där.


ANYWAYS kärlek är så sinnersjukt överskattat, både vänner och annat, de enda som ALLTID stannar är familjen, så är det bara,sure någon kan bevisa mej fel, men tillsdess är det feelings knappen på off.


PEACE

 

 

 

 


Av Antonia Odenhage - 12 april 2013 19:37


'' Life is not always rainbows and butterflies''


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards