Alla inlägg under augusti 2011

Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2011 01:26

 


kaya är underbar...

...äckel-daniel..

Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2011 01:17

Det är något serriöst fel på daniel..

han tycker att Demi Lovato , Selena Gomez 

och KAYA SCODELARIO (!!!!!) är fula!!!! O:

fyfan.. svikare.. hur kan man serriöst tycka att min undebara Kaya är ful..

Nej fyfan.. Nått fel är det på den snubben..

brb försöka få lite vett i grabben!


Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2011 01:00

nämnde jag att jag hade extremt tråkigt?

lalalalalalalalalalalala

brb spela sims2 ( ja sååååå tråkigt har jag..fml..)

Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2011 00:57

tooora tooora looooraa

lalala

typ?

xd



Av Antonia Odenhage - 12 augusti 2011 00:33

Jag har Xtremt tråkigt. okej?


20 sanningar :


1. Jag har hur blandad musik smak som helst, från Hurts, och Selena Gomez till Slipknot, Escape the fate,  osv xPp


2: Jag har världens awesome'aste vänner (y


3: jag typ.. älskar .. powerking.. D:


4: jag slösar typ minst  , 200 spänn i veckan på powerking..


5: jag älskar vampyrer (a


6: jag älskar skräck :D


7: jag är en bitch.. :( 


8: jag hatar väldigt mkt, bla, folk som klankar ner på andra helt random, nazister, djurplågare, osv osv.


9: jag kan börja hata någon väldigt lätt, och kan dömma folk innan jag har lärt känna dom, det är typ det ''sämsta'' med mej ._____.


10: jag hade inte kunnat överleva utan musik..


11: jag blir jätteglad av att lyssna på slipknot/escape the fate/skillet


12: jag suger, på matte, no, och sånt xd, 


13: jag har extremt dåligt minne, och folk blir ofta sur på mej bara för det, xd..


14: jag älskar otroligt många människor, fia, och johanna, och daniel, och fanny , och maaassaa mer, ni betyder maassoor :D


15: jag skulle egent bara skriva 10 sanningar men har så tråkigt, så gjorde 20


16: jag älskar låten ; Dr. Dre - The Next Episode ft. Snoop Dogg


17: jag hade aldrig kunnat klara mej utan Fia .. hon är min andra halva <3






18: jag älskar ringar, om jag inte har på mej mina ringar, känner jag mej jätte naken o typ obekväm


19: jag hatar hår.. rakar typ .. allt :O , från fingrar till tår.. typ allt för utan mitt hår på huvudet och ögonbryna, och ögonfransarna, jag mår typ illa, när jag ser att nån har mycket hår på armarna osv..


20: Jag HATAR när folk tar mej på axlarNa, och det vet ALLA som har träffat mej (;


oo en extra: jag tycker att ginger john och fia är otroligt söta!

( fast hon kommer alltid vara MIN och bara MIN..)

kolla bara på dom :3

 



Av Antonia Odenhage - 11 augusti 2011 21:56

Hellooouu xd,   

kom typ hem för en timma sen..

och nuu lackar jag över på mitt fuckade äckel sega internet..

det kan gå o ta sej .


o en sak som är ännu mer fml, är att jag har lyssnat sönder alla JB låtar :/


hahhahahaah .. alla för utan '' that should be me'' 

Tur att YT finns iallafall..


~

RosaRödBlåGrönLilaGul

osv osv

~


Peace n Love!

o sånna possetiva saker!

:D:D

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards