Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Antonia Odenhage - 21 augusti 2011 15:39

HeellojsaaaN :D



jag har allmänt tråkigt,

och blöblöblö 

hähä

o btw, för nåra dar sen, 

så sjöng jag ''you deserve much better than me''

för fia,  o hon bah okey, så tog hon upp en gren,

o bah det här är mina nya bästis då.

HAHAHA

så fult.

annnyywaayyss.


o jag hatar äckel spotify reklamen..

blöhöhö.

osv osv.


HEEIDOOOO

:D

Av Antonia Odenhage - 21 augusti 2011 02:38

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

osv osv 

trololololol

hähä

''IDon'tKnowWhatI'mDoingAllIKnowIsThatIDon'tWannaS
top''

ozzy osbourne är awesome.

och sånna

positvia

saker

:D:D


 

 

Av Antonia Odenhage - 21 augusti 2011 01:35

Åh fyfan.

Mår riktig jävla illa.

Ser på A Serbian Film ,

asså jag spyr helt serriöst snart.

Dom typ spelar in helt 7ka porrfilmer,

Han knullar ett helt nyfött barn, som fortfarande är helt blodig och skit, 

och mamman som har 'fött ut den' blir typ as kåt när han knullar bebisen ?

och han våldtog typ sin egna son ? 

o hans bror knulla hans chey framför han ? 

osen så dödar han sej själv och sin chey och sitt barn,

och sen efter det kommer dom där som har gjort porrfilmerna och våldtar alla dom när dom är döda!?

man bah wuuuut.

riktigt jävla äcklig är den asså..


peace n love o sånna positiva saker.

osv osv.

Av Antonia Odenhage - 21 augusti 2011 00:05

Hääälou,

osv osv,

jag har allmänt tråkigt,

mina armar är sönder rakade.. o.O

har typ rivit upp massa hud o skit,

AHAHAHHAHAAH

äckel ...

ohja ..

blev btw halvt om halvt påkörd av en glassbil idag :O

feeeett med knas.


trevligt trevligt :D:D:D:D:D:D

osv osv.


~

aja, brb gå o smeka en ko.

och se ''a serbian film''

trololololol

osv osv

:D 


   


deennaa bilden får en alltid o garva som en sak.

såå ful.

hähä

~

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards