Alla inlägg under juni 2011

Av Antonia Odenhage - 5 juni 2011 19:50

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA

jag kan serriöst sitta o skratta åt denna i typ en halvtimma.

sååååååååååååååååååå torr humor.

xd

så söt .. o awesome.

disney/pixar/dreamworks in my heaaaaarttt :D

*geek*

 

Av Antonia Odenhage - 5 juni 2011 19:42


lala

saknar denna pucko blondin saken galet mycket :O

~

ooo, idag var det gaaaleeeeeeet varmt, TUMMEN UPP FÖR DET LIKSOM

 *


o nästa helg ska jag upp t lysekil... o badaaaaaaaaaaa.

x)

mihihihihi

Av Antonia Odenhage - 5 juni 2011 19:30


hallojsan,

dagN var awzuum.

var med fia, daniel,ogge, och anton ,

lalalala

hihi


och anton

 har vart i

turkland i en

 vecka så

det va fett

 awesome

 o träffa

 han igen

 x)


btw.. så är tjejer fett jobbiga xd,  HAHAAHAHAHA..

Av Antonia Odenhage - 4 juni 2011 15:22

fia - din bror är låååång.

jag - jag veeet :O läääskigt lång,

min kusin - är han längre än dej ? O: * hur stor ögon som helst, och gör ängel blick ( ironiskt för hon heter Engla ) *


* stort ögonblick , börjar nästsn lipa*

jag-YEEEEES! ingen har någonsinn sagt något såå snällt om mej...

fia- grattis toni, du är längre än en fem åring..



varrå förstöra mitt livs ögonblick.

Av Antonia Odenhage - 4 juni 2011 11:05


Hallojjssaaan.


jag har gal1 tråkigt..

ovanligt..

fast ne.,

jag vill ha redbull..

inte ovanligt det heller.


o jag har lyssnat sönder deeen dääär låten dääär upppeee hela natten x)

den är awweessoome.

hihihi


min fader fyller år imorgon, så typ hela

 min blöö släkt kommer kma hit idag..

fia skulle egent va här som stöd, men den saken dissa för att tjäna ihop pengar t en ny data på hennes moders jobb..

låååååååååååågt fia!

'hihihi'


och har innggaaa filmer på den här datorn.. asså åååh .

jag vill ha kaya tbax...

fml..

men måste antagligen köpa en ny, för garanti saken har gått ut..

åhhh...





Av Antonia Odenhage - 3 juni 2011 12:33

       

Av Antonia Odenhage - 2 juni 2011 10:59

      Heiiiissaaaan

har egentligen vääärldens typ sämsta dag idag, men ska ändå dra ut med Fanny,Chrille,Gabbe,Didrik, 

kommer säkert bli awesome, även om jag typ mår skit xd,

men har typ inte dratt ut på ett bra tag med det gänget, så ah .

xD

random söta bilder från i lördags tror jag xd

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards