Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Antonia Odenhage - 27 juni 2011 12:39

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

 färg 1: liilaaa färg 2: ljuussblååå 3: svaart

 I ÅR HAR DU:

 Lärt känna en ny vän: ja c;

Fått ditt hjärta krossat: mjo

Träffat någon som förändrat ditt liv: yes

 Fått reda på att någon har pratat om dig: yeah

Kysst en kompis: ja

 BLANDAT:

Vill du ändra ditt namn: aah

 Vad gjorde du under din förra födelsedag: Kommer inte ihååg o;

Vilken tid vaknade du idag: 10 typ.. o:

 Vad gjorde du igår runt midnatt: hm.. film med lollo tror jag o.O

 Någonting som du längtar till: massa shiieet o.O

Senaste gången du träffade din pappa: i... igår tror jag ..

 En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: börja träna oo sluta va en bitch xd..

Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: det har jag!

Vad gör dig irriterad just nu: Tjejer.. HAHA,

Vad gillar du gällande dig själv: hm..

DIN FÖRSTA:

Operation: de va nån gång när jag va typ 6-7år

 Piercing: öronen när jag va 7 typ,

Tatuering: har ingen :C

 Bästa vän: Fäjjaa o jonnah oo anton <3

 Sport: juuddooo :D

Husdjur: haamster (Y

 Vaccination du minns: ingen aning :p

Förälskelse: HAHAHAHAH anders alfredsson..

Alkohol du drack: , jadu .. o.O

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

Läppar eller ögon: ögonen

Kramar eller pussar: båda, hih  :3

Romantisk eller spontan: en blandning

Tatueringar eller piercingar: båda är omnomnomnom :c

Av Antonia Odenhage - 27 juni 2011 10:27

whhaaatt wwhhaatt, iiinn thheee buuuttt? o.O

lalalalala

hähä

jag har tråkigt o:

ooo viiill haa reedddbuull..

gaaaaah

P:

..i'd cross the desert to be where you are..

lalala

~

Av Antonia Odenhage - 27 juni 2011 10:13

lalalalala

..hoodietröja,keps o blååa byxor blåååa byxor ..


         

Av Antonia Odenhage - 27 juni 2011 10:09

Heiiiisaaaan

har varit i Lysekil sen i torsdags.. kom hem igååår..

och så kom lollo igår med :D

AWESOME :D

hähähäh

så jag,fia,lollo, drog typ ut med gabbe,sebbe, åå bergström (A :)

lalalalala

fäjja var tråkig igår..

jag o lollo ville kolla på film,men hon satt bara o kåta sej över marko.. och anton..

lawl

(:


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards