Alla inlägg den 23 juni 2011

Av Antonia Odenhage - 23 juni 2011 01:34

  

Saknar min pucko sak..

shiet..

är nog bra att vi är ifrån varandra ett tag.. ( 2 dar.. HAAHAA.. men d är tillräckligt lång tid ... :( )

har vart med varandra varje dag i typ 2 veckor o.O

hahahahaha

<3


Av Antonia Odenhage - 23 juni 2011 01:21

å, jag är såå tjock , är skit sugen på kiiineeesmat, och choklad ( även fast jag har ätit choklad glass, och en hel choklad själv.. (A''  ) och REDBULL!

mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

:3


imorgon blir det att dra till Lysekil med min älskling.

O fira midsommar o sån shiet :d

kommer bli tvääär ( pik t fia ) najs!

._.


ooo har städat hela mitt rum..

så känner mej jätteduktig :D

hähähähä

nemen, lite mer husfruigare

 ( *host* mer lik fia *host*)

i alla fall.

x)


aja,


och när jag kommer tbax från lysekil, ska jag på måndag, träffa min bebbe johanna <3,

och sen ska jag hänga med pappa o jobba o då får jag 40 :- i timman.

vilket blir typ  ca 300 per dag, och ska jobba där ca 4-5 dar.

så pappa får bli fattig,

hhahahaha

ne men,

ah, jag ska köpa ny dator skärm till min bebbe ( kaya) , det förtjänar hon efter allt hon har gått igenom <3,


nu blirre att checka på nån najs moovvieee D:

och längta liiite mer efter Kaya ( min dator)

..om det är möjligt..



DEATH TO NORMALCY!

mohaha.

  


Av Antonia Odenhage - 23 juni 2011 01:13

Jag är sååå fkn blåst.

Jag kommer bli en SÄMST fru.

Mamma höll på o tjöta om att jag aldrig städa o sån skit, o att jag skulle tvätta, o jag bah asså mamma jag kommer göra nått feeel! hon bah nää då,

men ah, va händer,

jo SJÄLVKLART glömmer jag ta ut min mobil ur min ficka.

smaaaaart antonia.

fast neee.

åh

nu har jag ingen mobil.

fml



Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards