Alla inlägg under januari 2015

Av Antonia Odenhage - 31 januari 2015 14:50

Oh I'm a mess right now
Inside out
Searching for a sweet surrender
But this is not the end
I can't work it out



I messed up this time
Late last night
Drinking to suppress devotion
With fingers intertwined
I can't shake this feeling now
We're going through the motions
Hoping you'd stop

And ohhh I've only caused you pain
I know but all of my words will always below
Of all the love you spoke
When you're on my road
Walking me home

 

Yay

Av Antonia Odenhage - 31 januari 2015 10:24



> Johanna

> Skins

> Don't worry be happy låten

> Für elise med ^ och Metal

> Min familj

> När mina YT människor laddat upp något nytt

> När Lush får in nya produkter

> Bältespännar parken på sena sommarkvällar med en peach melba i handen och najs folk runt omkring en med bra musik

> Sommar generellt

> När saker inte förändras utan stannar bra

Av Antonia Odenhage - 29 januari 2015 22:00

Har precis beställt lite goodies från min absoluta favorit.


American Cream, en vaniljmilkshake doftande bodylotion  (hur awesome?!)

New Charity Pot, bodylotion som 100% av vinsterna går till välgörenhet.

Shades of Earl Grey, alla <3 dag present till min syster som doftar -hello captain obvious- earl grey! 

Wiccy Magic Muscles, alla <3 dag present till mammsen och pappsen, gör under för muskelknutar.

Grease Lightning, ska tydligen vara ett under för finnar. 

 

gaah so excited...

Av Antonia Odenhage - 26 januari 2015 19:26

Av Antonia Odenhage - 25 januari 2015 20:13

Min frustration har tagit över mig

om natten håller den mig vaken, jag har

min ambition men ingen plats för den

nu vet jag varför jag blir galen, jag

vill inte låta nånting styra över hur jag mår,

så jag kan börja bry mig när mitt hjärta slutar slå


Det känns som allting faller ner

varenda liten del som jag har kvar

nu blundar jag för allt jag ser

och därför vill jag dansa, ja därför vill jag dansa

genom alla problem jag har

med stängda ögon så ser jag klart

för det känns som allting faller ner

och därför vill jag dansa, jag därför ska jag dansa

Mat

Av Antonia Odenhage - 24 januari 2015 15:43

Åh åt så god mat hemma hos kiprianoffarna. De gjorde thaimat och en super god efterrätt med thaifrukter och gaah allt gott.

Thaimat är heaven

Och idag kommer sestra mi hem från Paris! Så kommer min faster och hennes man och ska fira mej och henne lite. Sedan kanske det blir lite festligheter mot kvällen.


Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards