Alla inlägg den 17 maj 2013

Av Antonia Odenhage - 17 maj 2013 23:10

- Hej kompz -


Det jobbiga när sker väl blir bra är att de

alltid ska gå neråt igen, som domino,

i en oändlig cirkel.

Men det är grejen

med livet,

''you want happiness ,without any pain,

but you can't get an rainbow without a little rain,''



Poet och grejer, haha  nä. Men jag stör mej på allt och alla. Antingen är jag omringad av idioter eller så är jag idioten.

Haha, är helt slutskörd, har tusen saker att fixa nu i det sista i skolan nu dom sista veckorna, och att jobbiga människor spelar över hela jävla tiden gör inte allting simplare,  vill bara fortsätta njuta av den  nykomna efterlängtade sommaren som precis smygit in,med mina underbara vänner, jag måste bara lista ut vilka som ska stanna och vilka som inte ska.

Svårt och jobbigt men sinnesjukt nödvändigt. Och bara njuta och må bra och få bra betyg, MEN NE FÖR LIVET SUGER

hahaha, nä , nu ska jag kolla på nån skön rulle ( prulle hehehhe *peddosmile* ) på netflix. Rulle är förövrigt det fulaste ordet ja vet.


lyssnar på ; Sarah Menescal – Don't Speak

goooose bra ! 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards