Alla inlägg den 10 maj 2013

Av Antonia Odenhage - 10 maj 2013 17:44

Blondnivån är ungefär lika hög som mitt bra humör idag!


Satt och lyssna på musik så bara stoppa allt! 

Satt och höll på med kontakterna i ca en kvart!

Och kolla om det glappa eller vafan annars det var,

SÅ HADE JAG BARA SÄNKT PÅ SPOTIFY SAKEN!

Bra där Antonia, riktigt bra!


(Y)

Förövrigt är detta en underbar låt!

Florence + The Machine – You've Got The Love


Nu ska jag se på The Host ännu en gång...

Haha puss!

Av Antonia Odenhage - 10 maj 2013 16:36

Hej peeps! :D


Idag är jag glad!

Haha, fick sova till tre, vilket var extremt välbehövt må jag säga! 

Mina sömnproblem gör mej till en ännu större bitterfitta än vad jag redan är! Haha.

Slängde nyss i en hår inpackning med argan olja från London! Hoppas den hjälper mitt sockervadd till hår ;)

Så nu lyssnar jag på ; You Me At Six – Underdog - Acoustic Version 

Och ska snart hoppa in i duschen, funderar på att fota lite sen med min nya maskerad mask från London...

We'll se later ! Kanske, kanske inte. 


Btw! Et   t otrooooligt bra filmtips är den nya filmen

The Host! 

Har ju boken! Dock inte läst ut den än, för den vart lite seg i början men eftersom Meyer är min favorit

( Tro't eller ej)  så är det ju ett måste! Speciellt när filmen vart såååå bra! Dock hatar jag twilight filmerna..

Men tillbaka till filmen... haha.. Den är ruskigt bra!

Trailer; http://www.youtube.com/watch?v=uOP2zX6KuD0

Så ett rikigt filmtips! 9 av 10 ostbågar!


Känns riktigt bra idag! Känns som en såndär dag som bara flyter på o man mår bra ni vet? 

Och man bara är glad! Och skiter i alla (andra) bitterfittor i världen som bara sänker en och ens humör!

 

Bild från igår! 


Och om du nu har läst min roman till inlägg förtjänar du ett diplom unga dam/herre!




PUSS mina små kycklingar! 

Av Antonia Odenhage - 10 maj 2013 16:26

                         

 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards