Alla inlägg under november 2013

Av Antonia Odenhage - 21 november 2013 16:14

Off we go

Av Antonia Odenhage - 21 november 2013 10:01

Heej.
Idag bär det av till London babes!
Med sistra mi! Kommer bli underbart! Första snön kom idag med! (Inte lika underbart men mysigt ). Är en aning stressad. Har skit mycket att göra. Äsch va negativ jag är ska ju fan till min favorit plats på hela denna jord. ( efter trellebystrand) picadilli circus. Helt jävla magiskt. Älskar den platsen. Så mycket färger, saker som händer heeela tiden, utklädda, skitbra affärer osv, o bara allmänt jävla bra stämning ! Uuuugh va jag längtar!

Kyss

Av Antonia Odenhage - 19 november 2013 22:35

Hej babes

gjorde mina fransar idag! På salong honey i majorna! Det var sjukt najs och jag är otroligt nöjd.
Nu ska jag se klart på paradise hotel och alla kåta horor i det haha

Kyss

Av Antonia Odenhage - 17 november 2013 13:50


Yesterday
Väldigt stressig dag.
(Stryk dag och ersätt liv)
Ska bygga en iglo och bosätta
Mej på grönland. Med min spotify
Och hörlurar och aldrig titta tillbaka.
Hahaha nä men typ. Fysatan i gatan va allt är stressigt nu, prov,london, hemma,vänner alllllttt. Känner mej som värsta advokaten med värsta proppfullt schema typ
Hahaha lite ångest
Pero son los cosas de la vida 'manos (:

Eminems nya album är så bra att jag vill gråta. Så bra. The king is back. And he's better than ever. Lalalala

Nu ska jag plugga vidare, wish me luck habebs :*
Kyss

Av Antonia Odenhage - 15 november 2013 19:56

Haaallluuu

Är hos mina släktingar nu. Är fan lika liten nu som då. Fakk dis haha.

Hörs sen kyss

Av Antonia Odenhage - 14 november 2013 19:23

You are my only hope
The truth that dealt the consequence
I know you don't feel the same
You're sensible but it doesn't make sense. I know I'm gonna weep my heart out. You know I'm gonna try much harder. But it isn't the shit in my head Pulling me under this time.

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards