Alla inlägg den 9 november 2013

Av Antonia Odenhage - 9 november 2013 22:37


Shreck. Loka. Choklad. Historia.
Blir inte bättre än såhär 'manos
Kanske typ johnny depp brevid
Haha men bortsett från det så
är det fett najjsssssssss brors

Av Antonia Odenhage - 9 november 2013 17:10


Jag vill inte glömma hur det kändes
men jag orkar inte minnas allt som hände.Allting jag gjorde innan vi blev två, jobbar jag för att bli bättre på
Vad du än kan tänkas göra som är dåligt kan det aldrig vara oförlåtligt
Du kan skrika eller hata mig
tänker ändå alltid välja dig
Hädanefter tänker jag efter
jag ska va bra för dig
ska va bra för dig


Oh satan i gatan vad jag är kär i den här låten!
Veronica maggio -hädanefter
Sjukt vacker och bra.

Av Antonia Odenhage - 9 november 2013 16:56

Hola

Ska plugga nu.

Fylla min hjärna med ännu mer ointressant info som jag inte lär ha en enda nytta av i mitt liv men man studerar ändå för att komma in på det gymnasiumet man vill in på. För att sedan plugga röven av sej för att kunna få det där jobbet man vill ha. För att sedan jobba röven av sej för att få pengarna man vill,och behöver ha för att försörja dej och din familj och för att få ut din pension. För att sedan få din pension och göra vad? Varför slösa bort hela sin ungdom där man faktiskt har tid,ork och möjligheten att faktiskt göra det man vill ? Varför slösa bort den värdefulla tiden för att spara den till när man är gammal och grå och inte ens har möjligheten att göra det man vill? Livet är bra knas. Och alla vet om det. Ändå kör alla samma rejs generation efter genertion. Rätt sick.

Haha typical Svensson
Just a thought n0h8
Kyss babes

Av Antonia Odenhage - 9 november 2013 16:47

Sad girl livin' on the east side of the city. Proud woman boy, she don't want none of your pity. Sad girl, got no one to rely on. Proud woman don't need your shoulder to cry on

She looked like an Angel
She talked like the Devil
She feels like a stranger
She lived like a rebel

Ung

Av Antonia Odenhage - 9 november 2013 01:57

Snart sexton år gammal.
Fortfarande ung och dum,
Lär alltid vara det, även som 80+are lär jag vara 20 i sinnet haha. Förhoppninsvis (; we'll see.
Carpe diem!

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards