Alla inlägg under juni 2013

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2013 00:22

gjorde en näsoperation, vad tycks?

-

Av Antonia Odenhage - 15 juni 2013 01:39

       

Av Antonia Odenhage - 15 juni 2013 01:03

   Hej!   


vet att jag skulle lägga upp bilderna, men jag är jag haha,

är seg och glömsk så det sket sej, det får bli imorgon mina små pumor!


Jag ska köpa ett nytt objektiv föressten!  CANON EF 50MM/2.5 MAKRO för att vara exakt,   

<- den snygga matterfakkern,  taggad som få. Den verkar riktigt bra och kommer vara min nya leksak denna kommande sommaren ;) Ska köpa den för pengarna jag får för mina betyg . Vilket föressten var 4 st  E 

( pust döda mej.. ) , 4 B, 1 D och resten C, vilket bli halluuu nytt objektiv, kom till mama darlin'.

Kommer sitta som ett smäck på min älskling. 

 

Ska köpa hem denna godingen med; 

     

luktade på den på flygplatsen i London och föll pladaskt kär i den.

Sjukt gott luktar den,  sexy little things  heter den, från victoria secret.

 

Seeen är jag fattig som ett as igen haha. Men men. 

Sommaren är inte slut än mina vänner ;) inte på ett bra tag! 

Liseberg, lysekil, knarrholmen,nossebro, stockholm, party, bältespännarparken, och göteborgskalaset väntar ;)  Får fixa cash på ett eller annat sett, äsch klippa gräsmattan har ingen dött av ;)

 

God natt my lovely ones! 

ttyl :*


Av Antonia Odenhage - 13 juni 2013 10:28

Heu peeps

Hade skolavslutning igår! Vart jättemysigt men samtidigt så sjukt deprimerande att veta att man snart inte kommer få se dessa underbara människor varje dag utan ist bara ett simpelt hej på stan typ :/ men jag har ett år på mej att njuta av, dock har alla jag umgåtts med gått ut förra och nu dett året så det suger. Fast min klass älskar jag med så det hade kunnat va värre.

Nog med sentimentalt depp snack, var på krök hos aläxboi igår, drog hem tidigt vid typ 12? Men vart ändå gosiga männiksor o go stämning så det var oki, bilderna från avslutningen kommer sen när jag har orkar pallra mitt feta arsle upp ur min underbart fluffgosiga säng !

Av Antonia Odenhage - 9 juni 2013 23:14

                 

Av Antonia Odenhage - 9 juni 2013 14:40

Min mamma är bättre än din det bara är så.

Det roliga är att sen den dagen jag smaka på denna första gången har jag inte gått en dag utan den....
????

Av Antonia Odenhage - 9 juni 2013 00:30

Fet diss: Människor som tror sej vara så mycket bättre än vad de är. 

Och folk som slutar höra av sej totalt för att de fått ett nytt umgänge eller flyttat osv.


Fet hiss: SOMMAR, och att jag har sommarlov om exakt fyra dagar... 


Fuck alla jobbiga pundarhoror, och alla uppmärksamhetshoror och alla andra jobbiga människor!

Denna sommaren kommer rocka! Och ni är dom sista jag ska lägga min energi på denna sommaren!


 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards