Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Antonia Odenhage - 3 juni 2013 23:45

Hej!


Har precis gjort klart 4 sidor kompleteringar till No´n, haha skulle gjort dom för två år sedan! 

Bra där Antonia! Haha, otroligt skönt att ha fått det gjort iaf! Igår var jag på pride saken också! Var sjukt kul o se alla gå o dansa o vara så jävla glada , då blev man så glad själv för att de var så glada haha.


 Btw, min nya sommar favorit låt : 

Lana Del Rey – Summertime Sadness

Den kommer va på replay sommaren lång i mina öron ;) Älskar lana del rey! Sjukt snygg är hon också!


Köpte föresten en ny skinnjacka idag påvägen till Bup! Och fick min spetströja på posten idag med haha, har haft en riktigt bra dag idag! En sån dag allt känns okej och bra typ ni vet? 


Nu ska jag sova iaf! Puspuss my loves ones!

 

     


''we were all born to die.'' 



Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards