Alla inlägg under juni 2012

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 16:44

Juste, HAR SOOOOOOOOOOOOOOOOMAAAAAAAAAARLOV

feting najs fosho, fast ändå inte, för alla nior går ut............. kommer va helt mobbad, 

o om ett år till så går alla åttor ut med. ohmy, hahahahhaha kommer bli helt forever alone i ett helt år. oh nej.. snear sönder,, hahahah


PEACE 

 


Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 16:31

''Det är då jag sätter staden i svaj, eldar upp och hettar till som första dagen i maj,''


Mäh, min donna har flyttat till Kolbäck eller vafan den äckel staden heter,

kommer sakna henne PENISVAGINABÄVERSMURF mycket.

typ såååååååååååååååååååååååååååååååååååååhäääääääääää

äääääääääääääär 

mycket , fast typ 20 gånger mer...

 O alla våra lägenhet times i Frölunda.. :''(

typ när vi stod o dansa i bh o troser i ditt fönster, o söp där o jag gjorde sönder din mammas favorit kopp (a..

o alla tjockis times, alla el fiestas, o alla bad o sexy times..

määäääääääääääääääääääääääääh..

kommer dock åka upp till dej o lägga läger utanför din dörr o spana på dej när du sover inom kort.

hahaha nämen , typ.... 

*peddo smile*


anyways, så älskar jag dej bästa vän. Och hoppas du får det bättre där i bondelandet xd, 

och du har tur som har sån underbar pojkvän som kan ta hand om min sesse när jag inte är där, 

puss på dej bebis


 

http://www.youtube.com/watch?v=URhouP6vKTA

okej ska sluta skriva mer nu, för kan typ inte se bara för att jag är gay o börja lipa . 

hahahahha 

pusshaj.

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 16:29

   

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 16:19

den underbara känslan man får när man kommer hem från Rasmus , och mor min har shoppat massa åt mej <33333

true löv där änna.


oh no it's a solnedgång, take skydd :O

fett najs.




 

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 16:16

jao, för det är så jag lever mitt liv, brudar  rasmus ,weed o vitt vin,

hahahha

osvosv


 

.

Av Antonia Odenhage - 11 juni 2012 19:09

http://youtu.be/H9JsEu3F3xY , <3

 

Av Antonia Odenhage - 11 juni 2012 19:06

      

 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards