Alla inlägg under juni 2012

-

Av Antonia Odenhage - 23 juni 2012 22:31

''In my shoes, just to see
What it's like, to be me
I'll be you, let's trade shoes
Just to see what it'd be like to
Feel your pain, you feel mine
Go inside each other's minds
Just to see what we find
Look at shit through each other's eyes
But don't let 'em say you ain't beautiful, oh
They can all get fucked.
Just stay true to you
So don't let 'em say you ain't beautiful
Oh, they can all get fucked.
Just stay true to you''

-eminem 

Av Antonia Odenhage - 23 juni 2012 22:03

Nu blir det Fight Club med älslingen.

Ha det gött haj!!

 

 


  

Av Antonia Odenhage - 23 juni 2012 21:50

Haft en jävligt go midsommar, med min cp släkt och min älskipälski.

Så jävla sjuka o sköna är dom , haha. Märks att man är släkt iaf..

Jävla fyllesvin är var dom är.

Det är fan illa när jag o rasmus, liksom dom yngsta där går o lägger sej vid 1, och dom fortsätter supa till 5-6 på morgonen (y hahahah, 

Den bästa är ju min kära faster, haha, bah ah det är lungt om du dricker, för när jag va i din ålder hade jag ju falsk legg o satt o söp med mina 20 åriga vänner på krogen för fan, o det spelar ju ingen roll om du blir för full för ah sånt är ju bara kul!  hahaha. 


         

Av Antonia Odenhage - 18 juni 2012 00:22

How stubborn are the scars when they won't fade away?

Or just a gentle reminder that now are better days?

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 18:07

 

Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 17:57

10 sanningar blabla:


1. Typ det ända som får mej på bra humör när jag är sur/ledsen är låten Fur Elise.

2. Jag älskar min pojk mest av allt i hela vida världen.

3. Kaya scodelario är världens hetaste o awesome'aste person ever.

4. My bäst friends är , Anina, Ella, Fanny, John o Johanna .

5. Men min allra allra bästaste bästa vän är Rasmus (a

6. Jag hatar folk som ska vela o hålla på i typ 20 år innan dom bestämmer sej.

7. Jag har alltid velat ha ett barn som heter Aurora, fett fint namn.

8. Jag älskar att fotografera.

9. Jag har en tumblr som heterhttp://randomrainbowshit.tumblr.com/ den är ball.

10. Jag har sommarlov, och har absolut ingenting att göra och är heelt forever alone, o saknar min pojk sååhär mycket.



ha de gött haj


Av Antonia Odenhage - 16 juni 2012 17:08

I do whatever it takes
When I'm with you I get the shakes
My body aches when I ain't
With you I have zero strength
There's no limit on how far I would go
No boundaries, no lengths


I'm a space bound rocket ship and your heart's the moon
And I'm aiming right at you
Right at you
250 thousand miles on a clear night in June
And I'm so lost without you
Without you
Without you



 

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards