Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2011 15:49

HIHIHIHI heiisan ^^

jag är SUPERglad idag ;D;D

hhähähähähähähähä

AWESOMENESS

ska sova hos fia idag. 

ännu mer awesome,

sååå jag bloggar typ , när vi kommer hem, typ vid 1 eller nått

PUUUUUUUSSS

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2011 01:54

Felicia Elly Wilma AnderssoN


Vi har kännt varandra sen i februari.. och det är ca 6 månader,

och det känns som om vi har kännt varandra hela livet,

Du är helt underbar på alla sätt och vis, 

och du finns alltid där och stöttar en när man behöver det.

Gaaahhh, ord kan inte beskriva vad du betyder för mej bebbe :'D

Du är en av dom viktigaste i mitt liv,

skulle inte klarat mej utan dej,

du är helt galet viktig för mej,

vet serriöst inte vad jag skulle göra utan dej,

Du är sååå speciell, ingen är som du,

och du är dej själv , vad som än händer,

och du är såå fkn stark,

ibland fattar jag inte hur du orkar med allt knas.

och även om du har all din egna skit så försöker du alltid hjälpa andra i första hand.

och det är allt det som gör att jag älskar dej så otroligt fkn mycket


och för att inte tala om hur gaaalet fin du är!

Nått av det finaste jag sett!


Skulle serriöst kunna skriva hur många sidor som helst om alla våra minnen,

och hur galet underbar du är.


Älskar dej otroligt mycket bästavän/syster/fru/mormor/blodssyster

även om du gör mej galet irriterad ibland, och att du är helt fkn efterbeliven

och sååååååå knasig!! 

:D 


         

 

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2011 01:47

lalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalalala


like a melody in my head 
That I can't keep out 
Got me singin' like 
Na na na na everyday 
It's like my iPod stuck on

replay, replay-ay-ay-ay

  

Av Antonia Odenhage - 18 juli 2011 01:38

           

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards