Alla inlägg den 8 juli 2011

Av Antonia Odenhage - 8 juli 2011 07:47

Jag inser att min senaste kyss var : helt fkn awesome

Jag delade min senaste drink med ; Sandra eller Nadja eller Maja eller nått.. kommer inte ihåg... HAHAHA...

Jag saknar : en jävla massa.

Jag pratar : mycket när jag har ont ihövvet o.O

Jag skrattar : När jag har kul ? xd

Jag tycker om : Ärliga människor, och sånna som är frammåt.

Jag avskyr när folk : Bögar sej, och sviker än..

Mina närmaste vänner är : Johanna och Fia.

Min första vän hette : Lois .

Min första kärlek hette : John

Kärlek är : överskattat.

Mina favorit filmer är : Alice in wonderland , hunted, och shank

När jag borstar tänderna : såååå... ah nått xd

När jag lagar mat : är det på egen risk..

Jag är rädd för: alldeles för mycket.

Jag önskar : att ingen va falsk..och att alla jag ogilla bah flytta till andra sidan jorden..

Den värsta känslan : Att bli sviken/sårad..

Den bästa känslan: Att bli älskad och att älska.

Jag vill : äta svamp o bli hög, o flyga t new york, o parta natten lång

Jag är : sämmsssttt

Jag är sämre : på alltt xdd

Jag kommer alltid : att vara mörkhårig.

Det finaste som finns är att:  att bli älskad.

I sommar : kommer d bli awesome!

Sist jag grät var : för typ nåra timmar sen o.O HAHAHAHA

Jag kan : sova jätte länge

Min mobil är : min älskling

När jag vaknar på morronen : kollar jag min mobil

Innan jag somnar : Tänker jag en jävla massa.. därför jag alltid somnar så sent D:

Just nu håller jag på : och ska snart lägga mej..

Jag har aldrig ; blivit så sviken av någon så mycket sen innan jag träffa han.

Idag har jag : haft en fett awesome dag, och jävligt awesome kväll/natt

På skolan : lät jag mej inte ett piss.

Jag vill verkligen : att allt ska bli bra.


jag har tråkigt okeeeu ?




Av Antonia Odenhage - 8 juli 2011 07:19

hihihhiihih

har jätte tråkigt

har suttit och pratat med sandra, nadja och nån annan random tjej som jag bah vet var att hon var 96a, i typ 2 timmar.. o drack cider o sån shiet, HAHAHA,  och sen drog dom hem..o så jag o sandra satt o snacka till klockar halv 7 typ, sen hon bah ah jag går o lägger mej nu.. e inte du trött???? jag bah nääää hon bah nä men ta en cider till o lägg dej sen då,

jag bah aajjaaaaa, så tog jag en o satte mej vid datorn ist xPp.

och aaa.. nu sitter jag här..

och väntar på att alla ska vakna ..

xD

HAHAHAHAHA


och fia om du ser detta, sorry om jag var bitchig o så, men när min bror slåss o håller på så bli jag sån, så ah, försök fatta liksom,

jag var inte sur på dej, bah på min bror för att han släppte in den idioten..

och han har lovat o inte hålla på så mer, så ah,jag blev sur, o så höll du på o påpeka mina fel ogrejer, o då blev jag självklart sur..

så ah

förlåt typ ?

xd



Av Antonia Odenhage - 8 juli 2011 05:34

hellou

galen natt vafan.

först, var vi tydligen ensamna hemma, min moder och fader bah åkte t lysekil utan att säga nått , vilket betyder FÖRÄLDRAR FRITT ,vilket betyder, paarrttyyyy.

och min bror bjöd SJÄLVKLART hem typ 20 st helt random människor.. o dom börja slåss o grejer, o alla va fulla, alla drack,

o fia kom. men jag typ lacka på henne, för nån andledning.. så hon drog

o det var heelt GALET asså..

fiifaan .-.

fortfarande människor här,  som typ sover.. överallt..

lite läskigt..

HAHAHAHAHA

och aah.

jag e pigg som en jude.

fundera rpå att dra ut..

men alla som var här på ''festen'' är typ på våran uppfart.. o

dom var rätt läskiga,o typ kom in på mitt rum hela tiden o grejer..

xd



Av Antonia Odenhage - 8 juli 2011 00:00

                      

Presentation


Why so serious?
Don't worry, be happy!
.____.

Instagram: antoniaodenhage


Fråga mig

14 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

statistik

Dagens Kort/bild

dagens kort,

..

-

http://www.bloggtrafik.nu/banners/120x60a.jpg

Ovido - Quiz & Flashcards